رقابت نزدیک اسماعیل نژاد لیگ ملت های والیبال با نیمیر و نیشیدا برای کسب عنوان “بیشترین امتیاز”


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882513

صعود چشمگیر والیبالیست های ایران در جدول بهترین ها

والیبال مردان ایران در هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی لیگ ملت‌های 2022 نسبت به هفته اول این رقابت‌ها صعود محسوسی در جدول برترین‌ها داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، همزمان با پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022، بازیکنان ایرانی در رده بندی اعلام شده در سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال پیشرفت چشمگیری داشته اند و امین اسماعیل نژاد، مهدی جلوه، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت پور و محمد طاهر وادی در لیست 10 بازیکن برتر در رده های بیشترین گل، بهترین مهاجم، بهترین مدافع، بهترین سرویس، بهترین توپ گیر، بهترین پاسور قرار گرفتند. و بهترین گیرنده

در پایان هفته اول، امین اسماعیل نژاد یازدهمین گلزن و نهمین مهاجم برتر، محمد طاهر وادی چهارمین سرور برتر و محمدرضا حضرت پور دهمین دریافت کننده برتر شدند، اما همزمان با پایان مرحله مقدماتی، بازی ها به پایان رسید. عملکرد خوب تیم های ملی کشورمان در بسیاری از رده بندی ها. ما شاهد بهبود وضعیت بازیکنان برتر بوده ایم.

بدین ترتیب امین اسماعیل نژاد که در پایان هفته اول با عملکرد خوب در هفته های دوم و سوم و کسب 193 امتیاز در رده یازدهم بازیکنان با بیشترین امتیاز این دوره از رقابت ها قرار گرفت به رده دوم این جدول صعود کرد. . این بازیکن با کسب 169 حمله، 11 دفاع و 13 امتیاز سرویس برابر یوجی نیشیدا ژاپنی قرار گرفت و پس از نیمیر عبدالعزیز با 231 امتیاز، دومین گلزن برتر مرحله مقدماتی لیگ ملت ها است.

اسماعیل نژاد در سن 26 سالگی تنها تجربه بازی در 4 باشگاه محلی پیکان، شهرداری تبریز، سایپا و مقاومت شهداب یزد را دارد و نیمیر 30 ساله در 11 باشگاه مختلف بازی کرده است که برخی از آنها شهرت جهانی دارند. مودنا.

اسماعیل نژاد نیز با 169 امتیاز دومین مهاجم برتر بود. نیمیر عبدالعزیز با 191 امتیاز در رده اول این بخش قرار گرفت.

در بخش مدافعان برتر، مهدی جلوه با 19 سیو منجر به امتیاز و میانگین 1.57 درصد در هر بازی در رده هشتم قرار گرفت. اگر تیم های حذف شده از مرحله مقدماتی را در نظر بگیریم، این بازیکن چهارمین مدافع برتر در بین تیم های حاضر در مرحله نهایی است.

میلاد آبادی پور و امیرحسین اسفندیار هر دو با 15 امتیاز به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول بهترین های سرویس دهی قرار دارند. جدولی که در هفته اول خالی از نام ایرانی بود و حالا بدون توجه به تیم های حذف شده از مرحله مقدماتی، امین اسماعیل نژاد با 13 امتیاز سرویس و میانگین 1.08 امتیاز سرویس در هر بازی در رده هشتم جدول رده بندی AT قرار گرفت.

در میان بهترین توپ گیران اگر تیم های حذف شده از مرحله مقدماتی را در نظر بگیریم، محمدرضا حضرت پور با 50 شکار و 4.17 درصد در هر بازی در رده نهم قرار دارد.

محمد طاهر وادی 199 پاس موفق و تنها یک سرویس خطا در هر بازی داشت و میانگین 27.75 درصد پاس موفق در هر بازی را به ثبت رساند. این بازیکن در رده دهم جدول بهترین پاسورها قرار دارد و با احتساب تیم های حذف شده از مرحله مقدماتی به رده هشتم جدول صعود کرده است.

محمدرضا حضرت پور و امیرحسین اسفندیار با 49 امتیاز و در صورت نادیده گرفتن بازیکنان تیم هایی که از راهیابی به مرحله نهایی بازماندند هشتمین و نهمین دریافت کننده برتر را به خود اختصاص دادند. حضرت پور 26 درصد و اسفندیار 21 درصد ضریب موفقیت اول را داشتند.

مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 از 8 تیرماه در بولونیای ایتالیا آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران ساعت 23:30 روز پنجشنبه 9 تیرماه به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید