صعود آسان باشگاه های والیبال شهداب آسیا به نیمه نهایی/ اسماعیل نژاد آقای گل شد


ساعت: 23:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839897

تیم مقاومت شهداب یزد که در سال 1400 به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شرکت کرده بود با غلبه بر نماینده عراق و مقابل سانتوری ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۲، امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) با برگزاری چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری شد.

در چهارمین و آخرین دیدار این مرحله که از ساعت 19 آغاز شد، تیم های مقاومت شهداب یزد و گز از جنوب عراق به مصاف هم رفتند که یزدی ها با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

علیرضا طلوع کیان سرمربی شهداب با حضور شهروز همایون فرمانش، رضا عابدینی، امین اسماعیل نژاد، جان گردون پرین، سیمون روبرلندی و مهدی مهدوی در ابتدای بازی به میدان رفت. بنابراین شهدا در این مسابقه از کوبایی خود (رابرتلند) استفاده کردند.

تیم گاز جنوب علیرغم نمایش خوب مقابل شهداب به ویژه در ست اول، نتیجه این دیدار را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 18 واگذار کرد تا در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار نگیرد.

فهد اسماعیل از قطر و تانپتوپول سوکسود از تایلند به ترتیب داوران اول و دوم شدند.

تیم شهداب یزد فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف سانتوری ژاپن می رود تا برنده این دیدار یکی از فینالیست ها باشد. گاز جنوب نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتم با الریان قطر رقابت می کند.

بدین ترتیب مرحله یک چهارم نهایی بیست و دومین دوره جام باشگاه های آسیا با برتری تیم های تراز قزاقستان، سانتوری ژاپن، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد مقابل حریفان به پایان رسید.


باشگاه های مردان آسیا؛ اسماعیل نژاد بهترین گلزن دیدار شهداب و گاز جنوب است

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه) با چهار دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری شد.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز تیم قهرمان 1400 ایران، تیم قهرمان شهداب یزد با نتیجه 3 بر صفر گاز جنوب عراق را شکست داد و به نیمه نهایی و چهار تیم اول راه یافت.

امین اسماعیل نژاد با 15 امتیاز و الکسی کارپنکوف با 13 امتیاز پیروز این مسابقه شدند. سیمون در اولین حضور خود برای شهداب 14 امتیاز کسب کرد و در این تیم دوم شد. اسماعیل نژاد روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) در دیدار مقابل تراز قزاقستان به عنوان بهترین گلزن انتخاب شد.

تیم شهداب در مجموع 75 امتیاز در ست های این دیدار به دست آورد که 48 امتیاز در حمله، 7 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 18 امتیاز از خطاهای بازیکنان گاز جنوب بود.

نماینده عراق نیز در مجموع 59 امتیاز در این دیدار به دست آورد که 27 امتیاز حمله، 5 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 24 امتیاز اشتباه بازیکنان شهداب بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید