معرفی ستارگان احتمالی جام جهانی والیبال; امین اسماعیل نژاد یکی از 5 تا!


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891660

سایت فدراسیون جهانی والیبال عقب نشین جوان تیم ملی ایران را به عنوان یکی از 5 بازیکن آینده دار مسابقات قهرمانی جهان معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جام جهانی والیبال از 4 تا 20 شهریور به میزبانی لهستان و اسلوونی برگزار می شود. سایت فدراسیون جهانی در آستانه این مسابقه 5 بازیکن آینده دار حاضر در این مسابقات را معرفی کرد که می توانند در تیم های خود بسیار تاثیرگذار باشند.

در این میان نام امین اسماعیل نژاد پشت خط بانوان تیم ملی والیبال ایران نیز به چشم می خورد. فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلمی از بازی ستاره ایرانی درباره او نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو شرکت خواهند کرد. این مسابقات بستر مناسبی را برای ستاره های جوان والیبال فراهم می کند تا خود را در بین بزرگان این رشته تثبیت کنند و در اینجا به معرفی 5 بازیکنی می پردازیم که بیشترین پتانسیل را برای این کار دارند.

امین اسماعیل نژاد; این بازیکن 25 ساله ایرانی در لیگ ملت های والیبال امسال عملکرد بسیار خوبی داشت که اولین حضورش در این رقابت ها بود. اسماعیل نژاد چپ دست VNL را با موفقیت پشت سر گذاشت و در مرحله مقدماتی در رده دوم برترین گلزنان قرار گرفت و اکنون یکی از محبوب ترین چهره های تیم ایران است. او در سال 2021 به تیم ملی کشورش پیوست اما بلافاصله به یک بازیکن کلیدی تبدیل شد و قدرت آتش بسیار زیادی دارد. او به دنبال این است که ثابت کند چقدر می تواند در جام جهانی موثر باشد.

الکساندر نیکولوف (بلغارستان)، ژانگ جین (چین)، جولیان زنگر (آلمان) و دارلان سوزا (برزیل) از دیگر بازیکنانی هستند که از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بازیکنان آینده دار جام جهانی معرفی شده اند. دیدارهای مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران به میزبانی شهر لیوبلیانای اسلوونی برگزار می شود.

برنامه جام جهانی ایران به شرح زیر است:

شنبه 5 شهریور ساعت 20:30; ایران – آرژانتین

دوشنبه 7 شهریور ساعت 20:30; ایران – مصر

چهارشنبه 9 شهریور از ساعت 20:30؛ ایران – هلند

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید