تیم ملی والیبال به پایان رسید/ مسافر و اسماعیل نژاد راهی بلگراد شدند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842531

اسماعیل مسافر و امین اسماعیل نژاد دو بازیکن تیم ملی والیبال صبح امروز برای پیوستن به اردوی 14 نفره صربستان عازم بلگراد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسماعیل مسافر و امین اسماعیل نژاد پس از رفع مشکل خروج از کشور و نیاز به کارهای اداری صبح امروز (دوشنبه 8 خرداد) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی بلگراد شدند.

به این ترتیب ترکیب 14 نفره تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی صربستان و هفته اول لیگ ملت ها به پایان رسید و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی پیگیری خواهند کرد. .

محمد طاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین تهته، محراب ملکی‌سورهی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلزمی، صابر محمه‌ها، صابر محمه‌ها.

تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرین در این اردو، در دو دیدار تدارکاتی از ساعت 19 و 45 دقیقه به وقت ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 22 خرداد ماه برگزار می کند.

تیم والیبال مردان ایران جمعه شب 13 خرداد از بلگراد به مقصد برزیل حرکت می کند و بامداد یکشنبه (15 خرداد) وارد برزیل می شود.

هفته اول لیگ ملت ها از 27 تا 22 خردادماه در این شهر پیگیری می شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می رود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید