این مرد به نام خواستگار برای دختران دردسر می آورد. آیا او را می شناسید/عکس

این مرد به نام خواستگار برای دختران دردسر می آورد.  آیا او را می شناسید/عکس

این مجرم خطرناک که حدود 4 ماه پیش از زندان آزاد شده بود، با تبدیل شدن پرونده های ضرب و جرح و سرقت اموال زنان جوان یکی پس از دیگری در مشهد، بار دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به همین دلیل قاضی محمدحسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) بلافاصله دستورات ویژه ای برای پیگیری سریع و قاطع پرونده سرقت کثیف از زنان صادر کرد و با توجه به اهمیت و حساسیت این پرونده در زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرار گرفت. در اداره تحقیقات 204.

قاضی سجادی شهری پس از مطالعه سطر به خط اسناد این پرونده و بررسی های کارشناسی در گزارش های پلیس به عمق ماجرای تکان دهنده ای پی برد که احتمالا زنان دیگری نیز قربانی جنایتکار مخوف بوده اند.

طولی نکشید که گروهی مجرب از ماموران یگان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی با راهنمایی و نظارت مستقیم سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) موفق به شناسایی و دستگیری جنایتکار شدند. داستان های هولناکی از جنایات خود در میان برخی از شاکیان گفت.

فرزاد+گلزارwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw== خبر خاکستری

آخرین شاکی پس از 3 روز بیهوشی در آپارتمانی اجاره ای، روی تخت بیمارستان طالقانی مشهد از خواب بیدار شد و رازهای وحشتناکی فاش کرد.

با عنایت به اهمیت این جنایات تکان دهنده، تلاش گسترده پلیس با بهره گیری از تجربیات ارزنده قاضی سید عماد سجادی شهری، در پایگاه کیفری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بدین ترتیب با ردیابی شماره تلفن هایی که برخی از شاکیان در اختیار داشتند. با ارائه سرنخ‌هایی از مجرمی مجرمی که 4 ماه پیش از زندان آزاد شده بود، تحقیقات به خیابان آیت‌الله عبادی کشیده شد و کارآگاهان موفق شدند این مرد حیله‌گر معروف به “عقرب سمی آگین” را دستگیر کنند. در یک عملیات غافلگیرانه . انجام دادن

در بازرسی از مخفیگاه وی چندین گوشی، تعداد زیادی کارت بانکی، لوازم خانگی و … کشف شد که حکایت از عمق جرایم جنایی وی دارد. بررسی های صورت گرفته در این پرونده نشان می دهد مردی حدودا 43 ساله با خودنمایی وکیل یا طلافروش زنان مطلقه یا رانندگان تاکسی اینترنتی را به بهانه خواستگاری و ازدواج فریب داده و با فریب آنها وارد آپارتمان می شود.

سپس با تقدیم کیک و شیرینی مملو از قرص‌های خواب‌آور، قربانیان خود را مصرف می‌کرد و نه تنها به تعدادی از آنها تعرض و آزار می‌کرد، بلکه تمام دارایی‌ها، طلا و تلفن‌های همراه آنها را نیز به سرقت می‌برد و در جریان جنایات هولناک خود با این مضمون که حالم خوب نیست یا در جایی گیر کردم که به چند میلیون تومان پول نیاز دارم و به این ترتیب شماره کارت دزدیده شده ای که مخاطب برای کلاهبرداری از آنها استفاده کرده است، از طریق تلفن قربانی خود برای مخاطبان پیام ارسال کنند. همچنین.

در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که “عقرب سمی آگین” آنها را فریب داده و با عناوین مختلف از جمله تشکیل پرونده قضایی یا کمک مالی به قربانیان خود اقدام به سرقت یا کلاهبرداری کرده است.

یکی از شاکیان وی درباره مجرم معروف به «عقراب ظهر آگین» گفت: کلیه خود را برای فروش در یک سایت اینترنتی آگهی کرده بودم که فردی به نام «فرزاد گلزار» (نام جعلی متهم) با من تماس گرفت و با دلسوزی وانمود کرد که من هستم. لازم نیست کلیه ام را بفروشم و از طریق برادرش که وکیل است پرونده آزادی شوهر زندانی ام را پیگیری می کند.

به همین دلیل یک میلیون تومان هم به من کمک کرد چون مدعی بود در سعادت آباد تهران طلافروشی دارد و برادرش امور حقوقی شوهرم را به عهده می گیرد اما دو روز بعد با من تماس گرفت و گفت باید بدهند. سکه آزادی بهار را به مخاطبی که مقدمات آزادی شوهرم را آماده می کند، از من خواست تا مقداری طلا بدهم و بقیه را خودش با طلای خام ترتیب می دهد! چون می گفت با اینکه طلافروشی دارم اما در زمینه شمش یا طلای خام فعالیت دارم و سکه طلا نمی فروشم! و بدین ترتیب دو انگشتر طلای من را دزدیدند!

ماجرای جنایات فجیع این مرد با سابقه به حدی رسید که قاضی سجادی دستور انتشار عکس برهنه وی به نام «حجت الله عرب» را صادر کرد و از شهروندان خواست در صورت قربانی شدن به این بهانه، پیگیری کنند. برای خواستگاری و ازدواج، موضوع با مراجعه به واحد جرایم عمده پلیس آگاهی (ستوان جاویدی) از محرمانه ماندن هویت شاکیان و اظهارات آنها در پرونده و حتی محرمانه بودن آنها مطمئن باشد. بستگان از حوادث رخ داده مطلع نخواهند شد.