کدام ایرانی را می شناسید که وطن را تکه تکه می خواهد؟


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904186

مهران مدیری در جدیدترین پست خود در اینستاگرام تاکید کرد که نمی خواهیم ایران تکه تکه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران مدیری چند روز پیش پست جنجالی خود را حذف کرد. پس از این تعلیق، خبرنگار تسنیم با یکی از نزدیکانش صحبت کرد. وی در توضیح انگیزه خود گفت: با توجه به سوء تفاهم ها و برداشت های نادرست از اظهارات آقای مدیری، ایشان ترجیح دادند این پست را حذف کنند تا از سخنان ایشان سوء استفاده نشود و به هیچ وجه فضای آشوب و هرج و مرج را تداوم ندهد.

حالا در یکی دیگر از پست های مجازی کامنت جالبی گذاشت و گفت: خالق تمام کارهایی که تا امسال انجام داده ام، ولی مالک نیستم. مالکیت هر اثری که من یا دیگران ساخته باشم با سازمان صدا و سیما و تصمیم برای پخش یا عدم پخش است.” مسئله خاک و مسئله امنیت ملی و تمامیت ارضی.

بله، طبیعی است که هرکس در این مملکت به دنیا آمده، تلاش کرده و بزرگ شده است، عاشق وطنش است، عاشق امنیت و یکپارچگی سرزمینش است. کدام ایرانی را می شناسیم وطن شکسته می خواهد. کدام ایرانی را می دانیم که میهن تقسیم شده می خواهد؟ قطعاً هیچ ایرانی، فارغ از قومیت و شکل، نیست که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می کند، سرزمین خود را دوست نداشته باشد و خواهان یکپارچگی سرزمینش باشد.

بدیهی است که غرور ملی یکی از مهمترین مسائل ماست و همیشه بوده، بوده و خواهد بود. اما دیگران، نه از این مملکت، دیگران، نه از این مردم، همیشه می خواستند هر آنچه را که در این کشور اتفاق افتاده، این رویداد و مردم، حتی مردم را به نفع خود مصادره و ثبت کنند. پذیرفتن رویدادها و افراد به عنوان مال خود نیز بسیار بی ادبانه است. مردم ایران بهترین تصمیم را برای کشورشان می گیرند. مردم عزیز، مردم باهوش و مهربان.

آخرین چیزی که همیشه با فضای مجازی مشکل داشتم، سال هاست گفته ام و باز هم می گویم، فضای مجازی علاوه بر مزیت هایی که دارد، معایب زیادی هم دارد. باید مراقب فضای مجازی باشیم، در فضای مجازی مراقب خودمان باشیم. این همه اتفاق و اخبار عجیب و این حرف های عجیب و غریب و … هزار چیز دیگر که باعث می شود در مورد خود و مردم اشتباه کنیم و بس.

امیدوارم بهترین ها برای مردم ایران اتفاق بیفتد. به امید روزهای روشن، به روزهای خوب و امیدوارم خداوند همه مردم ایران و همه ما را در آغوش بگیرد. با تشکر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید