دشمنان در پاییز سال گذشته به دنبال تکه‌تکه کردن جمهوری اسلامی بود

وی داشتن دانش، بصیرت و درک عمیق سیاسی را لازمه فعالیت سیاسی دانشجو می داند و تاکید می کند: دانشجو باید جایگاه خود و آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را بشناسد. مهمترین چیز درک عمیق سیاسی دانشجویان ماست که آنها را از جنگ تبلیغاتی و شناختی دشمن مصون می دارد.

جلالی با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید با تهدیدات و روش های دشمن علیه مردم آشنا باشد، گفت: شاخص ما برای تشخیص حق از باطل در جریان های سیاسی فرمایشات و مواضع ائمه اطهار است. انقلاب

رئیس سازمان پدافند بیکار این کشور یادآور شد: در قیام پاییز 1401 شاهد مدرن ترین مدل تهاجم به ارزش های انقلاب اسلامی بودیم. در واقع شاهد یک نبرد ترکیبی و شناختی با استفاده از ابزارهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی بودیم که از این مدل علیه ما استفاده شد. تهدیدات مبتنی بر فناوری امروزی در حال تکامل و در نتیجه پیچیده هستند. آنچه از دانشجو به عنوان یک عالم و یک انسان انقلابی انتظار می رود، شناخت تهدیدها و دشمنان و شناخت الگوهای جنگ است.

وی افزود: کلید خنثی سازی اغتشاشات سال گذشته بیداری مردم بود. ما فهمیدیم ناصر چه بلایی سرش آمده و هدف دشمن از راه انداختن این آشفتگی چیست. در جنگ 1401 همه دشمنان به دنبال تجزیه و تجزیه ایران بودند. ملت بزرگ ایران بود که در 22 بهمن آب سردی بر آتش طغیان این دشمنان ریخت و با هدایت رهبری و آگاهی مردم اتحاد قیام ها و یاغیان در هم شکست و باعث شکست شد. در صف دشمنان

جلالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ غزه تاکید کرد: آنچه به حماس و ملت فلسطین نیرو و انگیزه بیشتری برای مقابله با صهیونیست ها می دهد فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، این فرهنگ اسلامی و ایرانی است. این جنگ در سه سطح است. جبهه اول، نبرد حماس به عنوان نیروی مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر صهیونیستی است که شجاعت، ایمان و ابتکار از مولفه های جدی این جنگ است. از سوی دیگر شاهد نبرد بین رژیم صهیونیستی و مردم غزه هستیم. این رژیم با عملیات علیه الاقصی تا مرز سقوط پیش رفت به شکلی که اکنون با تنفس مصنوعی غرب و تمام اعتبار نظامی و بین المللی آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر و آزادی در دفاع این رژیم برای همیشه از دست رفت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: لایه سوم این جنگ که بسیار مهم است، نبرد افکار عمومی است. یک جنگ تمام عیار در افکار عمومی در سطح جهانی ایجاد شده است و غرب می خواهد بگوید فلسطینی هایی که برای حفاظت از سرزمین خود می جنگند تروریست هستند و برای این منظور از همه ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کنند، آزادی بیان را قربانی می کنند و در نتیجه. بخش دیگری از The اعتبار خود را در میان افکار عمومی در سراسر جهان از دست داده اند.