بازار سیاه بلیت پرسپولیس – الدیل داغتر از همیشه است

بازار سیاه بلیت پرسپولیس – الدیل داغتر از همیشه است

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و استثمار مردم استفاده می کنند.

در روزهای گذشته تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام کردند که قصد خرید اینترنتی بلیت بازی پرسپولیس و الدیل را دارند و مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.
او اضافه کرد

مسئولان سایبری پلیس کلانشهر فتای بلافاصله تحقیقات را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد سودجویان با درج آگهی های متعدد در فضای مجازی، کاربران را به بهانه خرید اینترنتی بلیت این مسابقه به سمت صفحات فیشینگ جعلی سوق داده و تلاش می کنند. برای سرقت اطلاعات بانک و برداشت غیرمجاز از حساب آنها انجام شد.
معظمی گودرزی ادامه داد:

این کلاهبرداران در اغلب موارد بلیت ندارند و با تبلیغات جعلی از مردم کلاهبرداری می کنند و به بهانه فروش اینترنتی بلیت به عنوان بیعانه قبل از ارسال و یا فروش فوری بلیت، ودیعه می گیرند.
رئیس پلیس فتا پایتخت درباره سودجویان مجازی خاطرنشان کرد:

در برخی موارد افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به ایجاد بازار سیاه برای فروش بلیت این مسابقه در فضای مجازی کردند و بلیت های این مسابقه را با قیمت های بسیار بالا به فروش رساندند که بیش از 10 نفر از این افراد دستگیر و تحویل داده شدند. به مراجع قضایی
وی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به سایت ها و مراکز اعلام شده از سوی مراجع رسمی برای تهیه بلیت مسابقات فوتبال ضروری است، توصیه کرد:

گول ادعاهای واهی سودجویان مجازی را نخورید و خریدهای اینترنتی خود را از طریق مراکز معتبر دارای نماد اعتماد انجام دهید.