با تونی کروس از پرسپولیس آشنا شوید

با تونی کروس از پرسپولیس آشنا شوید

بعد از 10 بازیکن در دقیقه 50 بازی و در این جو خاص هواداران نساجی، دریافت گل تساوی و تنش شدید شاگردان ساکت الهامی، شاید کمترین امیدی در بین هواداران این تیم برای رسیدن به نتیجه بود. نکته ها.

پرسپولیس با وجود برتری خوبی که در نیمه اول داشت، مالکیت و موقعیت آفرینی روی دروازه نساجی را در اختیار داشت، اما پس از 10 نفره شدن و اخراج سوروس رفیعی، موج کاملاً بر ضد آنها بود. با این حال، عثمر دوباره تغییر کرد. شاید جابجایی های او دوباره پرسپولیسی ها را نگران کرده باشد، اما این بار برخلاف جدال با آلومینیوم اراک، سنجیده تر بود و در نهایت مبنای یک پیروزی ارزشمند قرار گرفت و آنها را در کورس قهرمانی برایشان نگه داشت.

یکی از تعویض های جالب و موثر پرسپولیس و اسمار ویرا در این دیدار، حضور سینا اصدبیگی به جای مهدی ترابی در دقیقه 65 بازی بود. این تغییر برای هوادارانی که وضعیت این تیم را با جدیت دنبال می کنند شوک بزرگی تلقی شد و خیلی زود نظرات انتقادی در فضای مجازی مبنی بر جدایی ستاره شماره 9 خود و تصمیم عجیب سرمربی را آغاز کردند!

سرمربی برزیلی پرسپولیس تدابیر دیگری در سر داشت. شاید برای درک بهتر استراتژی شطرنج تاکتیکی اسمار در مقابل ساکت الهامی در موقعیت 10 نفره باید در آن جو و استادیوم بود. فشار باورنکردنی سکوهای پایان نساجی و خروج از بحران و منطقه سقوط از یک سو، حملات گسترده و خالی کردن خط هافبک که عرصه بهتری را برای فضاسازی حریف تشکیل داده بود، از سوی دیگر باعث شد خطر بزرگی از سمت عثمر در حالی است که او با حضور سینا به جای مهدی ترابی، اسدبیگی باید تلاش می کرد تا راه های نفوذ حریف را ببندد.

اسدبیگی که پیش از این پس از چند هفته نیمکت نشینی در جام حذفی به جمع پرسپولیس اضافه شده بود در این دیدار نیز با یک پاس گل و یک گل چشمگیر پاسخ اعتماد عثمر را داد. هافبک تیرانداز پرسپولیس در دقایق بازی مقابل نساجی بار دیگر انگیزه و توانایی خود را نشان داد. شاید کمتر کسی انتظار داشت که شماره 88 پالشو در این بازی به عنوان یک گلزن حرفه ای ظاهر شود. کافی است به صحنه منتهی به گل دوم پرسپولیس توسط اوستون اورونوف نگاه کنید: او پس از دریافت توپ از گلسیانی خیلی زود تصمیم گرفت با یک پاس کوتاه و بلند به وحید امیری گل حریف را بزند. اما دخالت مدافع حریف مانع از کنترل مناسب وحید امیری بر این توپ شد اما اسدبیگی به موقع به کمک کاپیتان تیمش آمد و با در اختیار گرفتن توپ به سرعت به عمق دفاع نساجی نفوذ کرد. جناح راست این تیم را مشخص کرد و اورونوف را روانه دروازه کرد.

پاسی دیدنی و تکان دهنده که مدافعان مقابل نساجی را کاملا غافلگیر کرد و اینجا بود که سرعت و خلاقیت اونوروف و البته کیفیت تمام کنندگی او از راه رسید و زمینه ساز گل پیروزی این تیم شد.

حالا برخلاف دقایقی که هواداران پرسپولیس موج انتقادات خود را از تعویض مهدی ترابی وارد فضای مجازی کردند، فضا کاملا تغییر کرده و مشغول تمجید از سینا اسدبیگی و عملکرد او در جدال با نساجی قائم شهر هستند. این هافبک که ویژگی های دفاعی بیشتری دارد، کار نیمه های مهدی ترابی و سروش رفیعی که به مهندسان گلزن معروف هستند را با یک پاس طلایی کامل کرد تا تیمش همچنان در کورس مدعیان قرار بگیرد.

جالب است بدانید که هواداران این تیم مقایسه جالبی از این پاس گل و گل انجام داده و آن را با پاس گل دیدنی تونی کروس در جدال بایرن مونیخ برای وینیسیوس مقایسه کرده اند. باید دید در شرایطی که سروش رفیعی به دلیل محرومیت بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و اسدبیگی در دو بازی اخیر برای این تیم به میدان رفته و دو پاس گل و یک گل به ثبت رسانده است که آیا فرصت حضور پیدا می کند یا خیر. در تیم یا نه