تخفیف نجومی شاه ماهی یحیی به تخت جمشید

تخفیف نجومی شاه ماهی یحیی به تخت جمشید

پیشنهاد 2 ساله استقلال به بیرانوند 90 میلیارد تومان یعنی 45 میلیارد تومان در سال بود که البته این انتقال صورت نگرفت. مدافع محبوب پرسپولیس البته قسم خورده که با کمتر از 16 میلیارد به پرسپولیس بازگشته است و اگر این رقم را 16 میلیارد محاسبه کنیم به این نتیجه می رسیم که حدود 29 میلیارد تومان یا تخفیفی در این حد از سقف مجاز عبور کرده است. به پرسپولیس البته ممکن است قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هم گزینه هایی داشته باشد اما به هر حال فاصله هنوز خیلی زیاد است و در شرایط عادی حداقل برای هواداران استقلال باورش سخت است.
بیرانوند دروازه بان بسیار تاثیرگذاری در فوتبال ایران است و در حال حاضر بعید می دانیم کالنووی حتی برای یک بازی هم جلوی علیرضا را بگیرد و به یک دروازه بان دیگر در جام ملت های آسیا اعتماد کند. نکونام حتما مثل گالنووی فکر می کرد که از ابتدای حضورش در استقلال به دنبال جذب بیرانوند بود اما در نهایت استقلال نتوانست او را بخرد و شاید خود بیرانوند هم به خاطر خانواده اش پشیمان شده باشد و… بعدی. باشگاه پرسپولیس می گوید ما پول بیشتری به بیرانوند ندادیم چون باید سقف بودجه را رعایت می کردیم و او با همان مبلغی که گفته بود قرارداد بست. اگر صحت گفته پرسپولیس و بیرانوند را بپذیریم باید بگوییم که این دروازه بان بزرگ ترین امتیاز تاریخ فوتبال ایران را به پرسپولیس داد و سره پوشان و گل محمدی باید خیلی بیشتر از این قدر او را بدانند، هرچند که بیرانوند باید بدهد و استقلالی حق دارد حرف هایش را باور نکند..
نکته مهم دیگر در مذاکرات سنگربان پرسپولیس این بود که گفت می دانستم سپاهان 4 امتیاز را برمی گرداند و اتفاقاً از این بابت گلایه ای ندارم. سوال اینجاست که چه کسی قبل از صدور حکم به بیرانوند چنین خبر مهمی داده است (قبل از صدور حکم دقت کنید)؟ آیا در فدراسیون افرادی هستند که حتی اخبار محرمانه را به برخی افراد می گویند و آن اخبار محرمانه بعد از مدتی فاش می شود؟!