قانون نجومی این تخت جمشید روی اعصاب ابراهیم قاسم پور

قانون نجومی این تخت جمشید روی اعصاب ابراهیم قاسم پور

ابراهیم قاسم پور در زمان تشکیل جلسه جدید کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی توانمندی های مربیگری تیم ملی جوانان گفت: با توجه به اینکه در سفر هستم، مقرر شد 9 اردیبهشت جلسه جدیدی برگزار و برنامه بررسی شود. برای گزینه ها «اکنون ظرفیت ما از 6 مربی به سه مربی افزایش یافته است و پس از بررسی برنامه آنها، سرمربی جدید تیم جوانان با نظر اعضای کمیته فنی انتخاب می شود.

وی درباره اینکه آیا برنامه بازی های دوستانه و آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان در جلسه بعدی کمیسیون فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد یا خیر، توضیح داد: در حال حاضر بحث بر سر تیم جوانان است اما باید ببینیم که چه چیزی در این خصوص وجود دارد. جلسه بعدی؟ “

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره احتمال حضور حسین عبدی در جلسه بعدی کمیته فنی با توجه به انتخاب نهایی وی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان گفت: عبدی گزینه قطعی ما برای تیم ملی است. تیم جوانان و ما می خواهیم دوباره برنامه های او را مرور کنیم. خودش می تواند به جلسه بیاید. عبدی از گزینه های بعدی مربیگری تیم جوانان فاصله زیادی داشت و بعید بود که افراد دیگر بتوانند این خلاء را با او پر کنند. البته فاصله بین توانایی های مربیگری تیم جوانان نزدیک است.

کاسم پور با اشاره به افشای حقوق ماهیانه 100 میلیون تومانی حمید استیلی سرپرست تیم ملی توسط مجتبی هورشیدی سرمربی سابق تیم که در روزهای اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده است، توضیح داد: در این خصوص صحبتی نمی کنم. به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و من هیچ مدرکی مبنی بر دستمزد استیل پیدا نکردم که بخواهم در مورد آن اظهار نظر کنم. هورشیدی نیز بهتر است مدارکی از حرفه خود ارائه دهد. من متخصص این مسائل نیستم و با اینکه 50 سال است که در فوتبال هستم، این فرد را نمی شناسم. آیا باید به پولی که پرداخت کرده است تعلق گیرد؟ این موضوع نیز نیاز به بررسی توسط مراجع ذیربط دارد.

وی گفت: در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر دریافت مبلغی از تیم ملی کریم باقری و حمید استیلی شنیده ام. باز هم تاکید می کنم که این صحبت ها نظر شخصی من است و ربطی به فدراسیون و کمیته فنی ندارد. خیلی از افرادی که ممکن است با شورت ورزشی عکس داشته باشند، اما رزومه یا تجربه ای در فوتبال ما نداشته باشند و شخصیت های استثنایی هم نبودند، سالانه بین 8 تا 10 میلیارد درآمد دارند. آیا چنین مبالغی نباید نصیب افرادی مانند بیل مکانیکی یا استیلی شود که نام، سنت، تجربه و تجربه بسیار خوبی در این فوتبال دارند و عمر خود را در این راه سپری کرده اند؟ من نمی گویم 100 میلیون پول کم و بیش برای فولاد است، اما این مقدار یک میلیارد و 200 میلیون تن فولاد در سال است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: کجاست مردی که حتی 10 درصد استایل و بیل مکانیکی نیست که باید سالی 10 تا 12 میلیارد در لیگ ما درآمد داشته باشد، باید با مدرک صحبت کرد. من همیشه صادق بوده ام و بی دلیل از کسی حمایت نمی کنم. متأسفانه ما ایرانی ها عادت داریم وقتی شواهدی علیه ما وجود دارد، اوضاع را زیر و رو کنیم و دیگران را محکوم کنیم. چرا قبلا نگفتند مبلغ قرارداد فولاد اینقدر زیاد است؟ الان هم مسئولان باید ببینند حق با کیست یا نه. نظر آنها مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید