برچسب غیرقابل فروش بر روی نوع دلخواه یحیی و تخت جمشید

برچسب غیرقابل فروش بر روی نوع دلخواه یحیی و تخت جمشید

شهریار مقانلو یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد اما آنقدر خوب بود که به یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی تبدیل شد.

این علاقه قلبی همچنان وجود دارد و یحیی گل محمدی همیشه به نزدیکان و دستیارانش می گوید که جایی برای مهاجمی مثل شهریار موگانلو در تیمش نیست.

شهریار موگانلو چندی پیش مهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود. مهاجمی که فصل بسیار خوبی را با آقای گلی پشت سر گذاشت و بعد از انتقال جنجالی و بحث برانگیز پرسپولیس به سپاهان در هیچ رسانه ای حاضر نشد و مصاحبه ای انجام نداد. جالب اینجاست که مصاحبه شهریار مغانلو در تلویزیون و صحبت هایش مبنی بر اینکه پرسپولیس مستحق قهرمانی است پای این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه سپاهان باز کرد. همین مشکل باعث شد مغانلو از مسئولان باشگاه سپاهان گلایه های زیادی کند و حتی به مسئولان این باشگاه اعلام کند که اگر او را جریمه کنند، سال آینده در این تیم نمی ماند. این مهاجم در برنامه فوتبال برتر به سوالات بسیاری از مردم و فوتبالدوستان پاسخ داد اما باشگاه سپاهان می گوید شهریار مقانلو بدون اجازه باشگاه به این برنامه رفته و به همین دلیل باید تنبیه شود. کمیته

با این حال، باشگاه سپاهان هرگز نگذاشت بهترین مهاجم خود برود و حتی شنیدیم یکی از مسئولان این باشگاه اصفهانی اعلام کرده است که شهریار موگانلو با مهدی ترابی و وحید امیری، دو ستاره تیم ملی پرسپولیس جایگزین نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید