تهران غرق جشن در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

به گزارش خبرگزاری موج


تهرانی ها به برکت امام رضا (ع) فردا جمعه در حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر گرد هم می آیند و به جشن و شادی می پردازند و دستگاه های خدمات رسان خدمات مختلفی را به شهروندان این اجتماع ارائه می کنند.

مصطفی ثابتی نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران وی با بیان اینکه چایخانه های امام رضا (ع) در 22 میدان اصلی برای خدمت به جماعت امام رضا (ع) از فردا جمعه دایر شده و تا روز میلاد امام رضا (ع) در خدمت مردم است، تصریح کرد: کریمخان است. به طول چهار کیلومتر و در ضلع جنوبی بلوار کریمخان زمین بازی به طول دو کیلومتر می سازیم.

وی گفت که برنامه های ویژه ولادت امام رضا (ع) وی گفت: از ساعت 16 تا اقامه نماز مغرب در میدان ولیعصر ویژه برنامه هایی با حضور خوانندگان سرشناس و گروه های کودک شاد برگزار می کنیم و پس از اقامه نماز دسته جمعی جشن با اقامه نماز ادامه می یابد. حضور مداحان، گروه های مداحی و سخنرانان در حال حاضر تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت در میدان ولیعصر و در طول مسیر در حال انجام است.

مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ساعت 20 صلوات خاصه امام رضا(ع) را خواهیم داشت، افزود: در میدان ولیعصر(عج) نیز نقشه کنده کاری خواهیم داشت. علاوه بر ارتباط زنده با حرم امام رضا(ع)، نورپردازی ویژه ای در میدان ولیعصر نیز داریم.

هادی زند، مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شرکت بهره بردار مترو تهران و حومه از خدمات ویژه مترو به شرکت کنندگان در اجلاس بزرگ امام رضایی خبر داد و گفت: اجلاس بزرگ امام رضایی همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) در روز جمعه 8 اردیبهشت ماه خواهد بود. ۱۴۰۳ وی گفت: ایستگاه های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی عصر(عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و لاله بستان نزدیک ترین نقاط دسترسی به مراسم هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بیان کرد: با توجه به پیش بینی استقبال مسافران و تسهیل در بازگشت شرکت کنندگان، فاصله قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش می یابد. سرویس دهی در تمامی مسیرهای درون شهری مبادی به آن از ساعت 22:30 از سر گرفته می شود.

وی با تاکید بر اینکه برای سرویس دهی عالی از ایستگاه های نزدیک مراسم برنامه ریزی شده است، افزود: مسافران می توانند در صورت ازدحام در ایستگاه های حضرت ولی عصر(عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه های میدان جهاد، بستان لاله و تئاتر شهر به مقصد برسند. برای استفاده

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت ترکیبی رانندگی با اتوبوس تبریک به تهران یک دهه کرامت و میلاد به برکت حضرت سامان الائمه امام رضا (ع) گفت: به همین مناسبت ناوگان اتوبوسرانی تهران آمادگی کامل برای تسهیل تردد شرکت کنندگان در مراسم ویژه بزرگداشت امام رضایی ها را دارد. فردا جمعه در مرز میدان شهدای هفتم تیر تا میدان ولیعصر(عج) برگزار می شود.

علیزاده با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های لازم برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان انجام شده است افزود: خطوط منتهی و عبوری از محوطه مراسم با حداکثر ظرفیت و استحکام تقویت می شود.

وی ادامه داد: اتوبوس های این شرکت علاوه بر تقویت خطوط، از 8 نقطه میدان آزادی، شهر شهید بروجردی، میدان خراسان، شهر شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان رها، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به منطقه اقدام خواهند کرد. مراسم برگزار خواهد شد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: از 2 ساعت قبل از شروع مراسم در خدمت شرکت کنندگان خواهیم بود و این عملیات تا جابجایی آخرین شهروند عصر جمعه ادامه خواهد داشت.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها