جامعه بزرگ امام رضایی تهران / خادم امام رضا (ع) افتخار ماست


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854910

امروز جمعه ۱۹ خردادماه اجتماع بزرگ امام رضایی ها با عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق» در اعتراض به اهانت به امام رضا (ع) در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اجتماع عظیم امام رضایی ها در شب میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان آن حضرت و ولایت و در اعتراض به اهانت به ساحت مبارکه امام همام امروز جمعه 19 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می شود.

این همایش که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود با حضور اقشار مختلف در سنین مختلف و خانواده هایشان برگزار شد.

حضور گسترده هیئت ها و مساجد سراسر تهران در اجتماع بزرگ امام رضایی(ع) به این جامعه شهرت خاصی بخشیده است.

تعداد زیادی پرچم مزین به نام حضرت ثامن الحج (ع)، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین پرچم های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در بین جمعیت قابل مشاهده است. حضور در همایش امام رضایی

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و قرائت ادعیه و مناجات با آن از جمله برنامه های همایش جامعه امام رضا (ع) در دانشگاه تهران است.

ادای احترام تهرانی ها به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعارهای موزون و نمایش تصویر وی از دیگر نقاط قابل توجه این جامعه مردمی است.

سپس گروه طبل آستان امامزادگان «آقا علی عباس و محمد» شروع به طبل زدن کردند.

جمع کثیری از مردم در دانشگاه تهران با سر دادن شعار «خدمت امام رضا(ع) افتخار ماست» به مداحی پرداختند که توسط محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت(ع) اجرا شد.

فریاد لبیک یا خامنه ای در اجتماع بزرگ امام رضایی در دانشگاه تهران طنین انداز شد.

در ادامه مردم در هر سنی در این جامعه مردمی سرود «سلام فرمانده» را خواندند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران و حجت الاسلام کومی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از جمله چهره های حاضر در این اجتماع بزرگ امام رضایی هستند.

این خبر رو به پایان است. . .

دیدگاهتان را بنویسید