محبت اهل بیت (ع) در رگ ماست / خون / توهین کنندگان به امام رضا (ع) در کلاس درس ابلیس پیروز شدند


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842778

شیخ بقایی در واکنش به توهین برخی از مشاهیر کشور در سینما به مقدسات مسلمانان گفت: در کلاس درس ابلیس پیروز شدند. اما با قاطعیت می گویم دریا با دهان سگ نجس نمی شود و مکتب اهل بیت(ع) روز به روز در دنیا بیشتر از دیروز می درخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزمندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل و از عاشقان اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار هرمز در واکنش به فیلم عنکبوت مقدس گفت: عشق اهل بیت(ع) در رگ و خون است و نه «ور اُفتاد».

بازماندگان اعلام کردند: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نشات گرفته از افکار و اهداف دشمنان اسلام، بهائیت و یهودیان صهیونیست است.

گفت: اوست که در دلش کم ایمان باشد; ایمانش به لطف عقل، او را به فکر و اندیشه وا می دارد که چگونه در این دنیا یکی برای اولیای الهی و خاک و وطن خود خون می دهد و دیگری برای پول و طلا و جواهر ناراضی است. مقدسین، آرمان ها، اعتقادات و کشور خود را می دهد.

بازماندگان گفتند: شیطان و سربازان شیطان صفت او که سفارت فرانسه یکی از شاگردان شیطان در میان آنهاست; مفت و بی هدف پاداش نمی دهند، اول شرف و ایمان و آرمان می خرند، بعد طلا و جواهر فریبنده می دهند! و به آن می گویند پاداش! وای بر کسانی که در کودکی با دین و ایمان و ایمان و حرفه تجارت می کنند.

وی افزود: درست است: از کودک بی خبر و نادان یک سکه طلای گرانبها بگیرید و به آن بادکنکی بدهید تا وقتی منفجر می شود صدای نادانی آن را همه بشنوند و بعد از ترکیدن بادکنک بچه هم گریه می کند. اما تفاوت یک کودک بی گناه با این انسان های فریب خورده قابل مقایسه نیست.

یکی از علمای اهل سنت جنوب کشور گفت: به متخلفان جرات نکنیم که این کار را تکرار کنند.
بازماندگان افزودند: اهل بیت علیهم السلام آزمون ایمان مسلمانان هستند. محبت اهل بیت علیهم السلام قطعاً در دل مؤمنان واقعی است و بس است و بغض اهل بیت علیهم السلام در دل افراد رذیله در طول تاریخ دیده می شود. .

فرمود: دشمنان اهل بیت علیهم السلام باید بدانند که اولاد پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله پس از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هستند. خورشيد تابان اين دنيا و جالبتر اينكه به بركت نور خورشيد اهل بيت (عليهم السلام) مي توان پستي و فساد برخي را مشاهده كرد.

امام جمعه اهل سنت شهر پل خطاب به متخلفین گفت: پیروزی در کلاس ابلیس را تبریک می گویم. اما من با قاطعیت می گویم کوسه با دهانش نجس نمی شود و مکتب اهل بیت علیهم السلام روز به روز در دنیا بیشتر از دیروز می درخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید