محبت شهید گلم رضا لنگری زاده به اهل بیت (ع) ستودنی بود.


ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813770

مادر شهید لنگری زاده گفت: قلب گلم رضا با ائمه اطهار به ویژه حضرت زینب(س) بسیار زیبا بود. او را به خاطر دیدنش در اهل بیت ستودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا باقری مادر شهید گلم رضا لنگری زاده در گفت و گو با خبرنگار آرمان کرمان در پاسخ به این سوال که فرزند شما گلمرضا که ده سال پیش از امام رضا(ع) هدیه گرفت چرا پذیرفت که اجازه دهد. این عزیز بره جنگ سوریه؟ پاسخ داد: سؤال شما خیلی ساده است، خداوند گلم رضا را به من داد و قسم خوردم که اسم آن را گلم رضا بگذارم، هدیه ای که از جانب خدا و ائمه اطهار(ع) برای فداکاری حضرت زینب(س) و حضرت رقیه بود، چندان سخت نبود.



وی افزود: گلمرضا در زمان تولد دومین فرزندش در سوریه بود. چون در آن زمان زیباتر از خدمت و فداکاری در راه حکمت بنی هاشم نمی دیدی، هیچ چیز در دنیا برایش مهم نبود و از همه عوامل دنیوی دست برداشته بود.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها می گفتند برای پول به سوریه رفته اند، ادامه داد: من همسر شهید و پسر سه ماهه اش به دیدار او در سوریه رفتیم که از گلمرضا رو در رو پرسیدم و گفتم که رفته اند. برای پول به سوریه آمدی، پول یاد گرفتی؟ چیکار کردی پسر گلم رضا خندید و گفت: پولش چطوره مادر؟ نه حقوق من را می شناسند، نه من را می شناسند، نه شما مرا می شناسید، نه ما را می شناسید، نه پولی ندیدم، گلمرضا همیشه می گفت: «می خواهم شهید شوم تا مادرم می تواند به حضرت زینب افتخار کند.)

وی تصریح کرد: نه فرزندم، بله همه مدافعان حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) تمام عمر خود را صرف هدف خود کرده اند و هر روز را با عشق به اهل بیت(ع) سپری می کنند.

مادر شهید لنگری زاده با اشاره به اینکه برای هر آنچه در زندگی ام دارم تمام زندگی ام را می دهم، کسی حاضر است کوچکترین ناخن فرزندم را بزند، می دانم که گلمرضا فقط به خاطر فداکاری در راه زینب است. (س) جنگ سوریه تمام شد، همه حرف ها را به حضرت زینب (سلام الله علیها) سپردم، هرگز پول نخواسته ام و جوابم را در دنیا نمی خواهم و آخرت بی بی زینب است. .

وی گفت: ارتباط گلم رضا با ائمه اطهار به ویژه حضرت زینب(س) بسیار زیبا بود. برای اهل بیت این علاقه مورد ستایش قرار گرفت.

مادر شهید گفت؛ گلم رضا به خانواده و فرزندانش علاقه زیادی داشت، اما خدمت حضرت زینب (سلام الله علیها) برای او ارزش دیگری داشت.

وی در پایان گفت: گلم رضا همیشه می گفت من باید برای انجام کار درست شهید شوم، آخرین تماس با پسرم را به یاد دارم، مادرم به من گفت دعا کن تا شهید کار درست شوم. خداروشکر آرامشم هست چون پسرم در راه بزرگ حضرت زینب (س) هست و الان درسته که گلمرضا در جمع ما نیست ولی میدونم بزرگترین خوشبختی دنیا رو نصیب ما شده و امیدوارم همه ما استحقاقش را داریم.

گفتنی است شهید لنگری زاده اولین مدافع شهید بسیجی بود که تکرار می شود معبد اهل استان کرمان است و در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. از این شهید 31 ساله دو فرزند 31 ساله به یادگار مانده است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید