توهین کنندگان به ساحت مقدس امام رضا (ع) باید مجازات شوند

وی ادامه داد: لطف و عنایت خداوند این بود که کشتی انقلاب در میان امواج و طوفان های دشمنان شیاطین جهان به مقصد حرکت کند و هر روز نقشه ای از نقشه های بیگانه را خنثی کند.

امام جمعه قزوین گفت: ما نیز از حماسه 27 خرداد 78 بسیار قدردانی می کنیم و در این حوادث مردم ارزش خود را نشان دادند و از 15 خرداد 1342 که با دشمنان مواجه شدیم شاهد پیشرفت امور با موفقیت بزرگ امیدواریم این موفقیت ها زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زمانی که امام خمینی (ره) به رحمت خدا رفتند مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد تا تکلیف رهبری ملت بعد از امام راحل، البته خود امام روشن شود. درباره آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) چند نکته گفته بودند که این شخصیت برای رهبری مناسب است و این سوال را چندین بار با الفاظ و ادبیات مختلف بیان کرده بودند.

وی ادامه داد: خمینی (ره) در جمله ای خطاب به رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: خدای ناکرده امثال شما را که نظری جز خدمت به اسلام ندارند حفظ کند و خداوند آنها را نیز حفظ کرد زیرا دشمنان برنامه ریزی کن رهبر ما را از شر نجات دهند و حتی او را بکشند، خداوند رهبر ما را حفظ کند و رهبر ما وسیله ای باشد از جانب خداوند برای حفظ کرامت مسلمانان، حفظ وحدت اسلام، رهبری جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی و حمایت از مظلومان جهان


دشمنان از حوادث تاریخ درس می گیرند

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دشمنان باید از اشتباهات گذشته درس بگیرند، گفت: دشمنان امام خمینی را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دستگیر کردند، با تبعید ایشان حتی استفاده از نام امام را ممنوع کردند، انقلاب؟ می خواهم دشمنان خدا لحظه ای به خود بیایند.

آیت الله عابدینی افزود: دوست دارم کمی با حوادث تاریخی آشنا شوم تا نتیجه همه آشوب ها و فریبکاری هایی که در طول تاریخ انجام داده اند را ببینم، اگر به تاریخ نگاه کنند نقشه هایی را که فراعنه در طول تاریخ انجام داده اند را می بینند. . «آنها با پیامبران، پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) جنگیدند و جز شکست چیزی به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: خداوند تاکید کرد که سعی دارند انوار الهی را در جهان که امروز در رسانه ها دیده می شود، قلم ها و فیلم های سخیف خود و همچنین توهین به علی بن موسی الرضا(ع) را خاموش کنند. می توان با این چیزها به جایی برود، اما خدا گفت که من می خواستم نور الهی را تمام کنم و نور الهی هرگز خاموش نمی شود.

امام جمعه قزوین افزود: اگر می توانستند در 15 خرداد با تبعید امام خمینی (ره) و 16 خرداد 1357 در میدان ژاله این کار را انجام دهند، موفق می شدند و انقلاب را برمی گردانند، اما هر کاری کردند. با پیروزی انقلاب، شور و شوق انقلابی افزایش یافت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر می توانستند مردم را از انقلاب در جنگ تحمیلی پشیمان کنند و ما را در دفاع از حرم خود فرود بیاورند، آنچه را که می دیدند انجام می دادند. .

وی تاکید کرد: خداوند آرزو کرده که همه دنیا از دین او پیروی کنند و این آینده ای است که خداوند برای دنیا در نظر گرفته است و از مخالفان دین خدا، مخالفان دین ابراهیم(ع) و مخالفان دین ابراهیم (ع) و ارزش های الهی بالا می رود، عاقل نیستند، بلکه احمق هستند و نمونه ای از این مزخرفات را در جرأت رفتن به ساحت مقدس شمس الشمس امام رئوف علی بن موسی الرضا دیده ایم. (مانند).

آیت الله عابدینی گفت: عاقل دروغ نمی گوید، شرک را وصل نمی کند، دین خدا را ترک نمی کند و به دشمنان خدا توکل نمی کند، زیرا خداوند فرموده است به دشمنان خدا توکل نکنید که می سوزید. و بمیر


هنرمندان واقعی جان خود را فدای ملت می کنند و به دشمن تکیه نمی کنند

خطیب نماز جمعه قزوین تاکید کرد: صدام عاقل نبود که به آمریکا و اروپا تکیه کند و در نهایت در آتش همین آتش سوزی سوخت زیرا با خدا مخالفت کرد که با خدا مخالف است و با دین خدا مخالف است عاقل نیست، حالا این کار را زیر دست و پا می کنند. به بهانه اینکه ما هنرمندیم، شما هنرمند نیستید، هنرمندان واقعی کسانی هستند که از ناموس ملت دفاع کردند، هنرمند یعنی مدافعان حرم، هنرمند یعنی مجاهدان هشت سال دفاع مقدس، هنرمند یعنی جانبازان. که جان خود را برای عزت خود و مردمشان فدای خدا کردند.

آیت الله عابدینی گفت: هنرمند یعنی مادران و پدران شهدا، هنرمند یعنی فرزندان شهدا و خانواده شهدا که شهدای خود را به جهاد در جنگ تشویق می کنند و رنج می برند، هنرمند یعنی ملت ایران قیام می کند. سرود فرمانده، ما این عزیزان را هنرمندان با ایمان می بینیم، البته به جامعه هنری احترام می گذاریم، همه هنرمندان اینقدر بی منطق نیستند، ما هنرمندان دانا، فهیم، مومن و عارف زیادی در خدمت هنر داریم و به این هنرمندان احترام می گذاریم. آنها که آمده اند جای هنرمندان می نشینند به ملت خیانت می کنند و به صهیونیست ها و استکبار جهانی خدمت می کنند، نه هنرمندان آنها را هنرمند می دانند و نه اینها آنها را هنرمند می دانند، آنها یک مکان هستند، ندارند. از این جسارت باید به حرم مطهر امام رضا (ع) پول بدهند و به سزای نرقصیدن دیگر برای دشمنان برسند.


توقیف دو کشتی یونانی توسط نیروی دریایی سپاه، درس عبرتی برای دشمنان است

وی افزود: ناوگان سپاه پاسداران در اقدامی تلافی جویانه دو فروند کشتی آمریکایی و یونانی را که مرتکب سرقت مشترک شدند و نفت یک کشتی جمهوری اسلامی را توقیف کردند، به اسارت گرفتند و تهدید کردند که چندین کشتی دیگر شما نیز وجود دارد. خطرناک است که مرتکب این اشتباهات نشود و این مهم عزت و اقتدار کشور را در عرصه دریایی نشان داد و به دشمن درسی داد که دیگر این اقدامات را انجام ندهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید