جاده خمین به قورچی باشی یکی از حادثه‌خیزترین محورهای این شهرستان است

رئیس اداره راه و شهرسازی همین:

رئیس اداره راه و شهرسازی خمین گفت: جاده خمین به قورچی باشی یکی از محورهای حادثه خیز این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

شاپور سرلک روز جمعه در گفت و گو افزود: جاده خمین به قورچی باشی یکی از پرحادثه ترین جاده های این شهرستان است.

وی ادامه داد: بهسازی و بازسازی این محور از سال 82 تحت عنوان بهسازی محور خمین – قورچی باشی از محور فرعی تا محور اصلی با 2 خط و هشت کیلومتر در سمت قورچی باشی در دست اجرا بوده است که بهسازی شده است. به زودی در بهره برداری راه اندازی خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خمین گفت: پس از آن محور راه اصلی به بزرگراه تبدیل شد و پس از طراحی توسط مشاور، تا اوایل دهه 90 برای پروژه نیاز به اعتبار بود و تا کنون هفت و نیم کیلومتری آن بزرگراهی در سمت خامن الدر است که زیر بار ترافیک است.

سرلاک تاکید کرد: در صورت ارائه منابع مالی هفت و نیم کیلومتر دیگر تکمیل می شود و مردم از آن بهره مند می شوند.

وی گفت: سه هزار و 180 میلیارد ریال با پیمانکار توافق شده و بر اساس شاخص های ضریب تعدیل اعلام شده از سوی سازمان برنامه و بودجه، برای تکمیل این محور پنج هزار ریال نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خمین درباره احداث باند دوم از محور خمین به الیگودرز توضیح داد: این جاده آخرین قطعه از پروژه بزرگراهی دیلیجان، محلات، خمین و الیگودرز به طول 27 کیلومتر است که یکی از مستعدترین تصادفات محوری در استان مرکزی است و در حال حاضر عملیات آسفالت در هشت کیلومتری محور خمین – الیگودرز است که پیمانکار ذیصلاح در حال انجام آن است.

سرلاک افزود: حدود هفت کیلومتر از محور سه لایه آن آسفالت شده و مابقی در حال انجام است و تعداد زیادی تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در نیوجرسی توسط پیمانکار خریداری و آماده نصب در کارگاه است. .

وی ادامه داد: معاهده این محور در سال 1400 منعقد شد و تکمیل این محور نیز به چهار هزار میلیارد ریال نیاز داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی خمین گفت: برای تکمیل باند دوم محور خمین به گلپایگان و خمین به محلات نیز سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سرلک یادآور شد: همین تنها شهرستان استان مرکزی است که در تمامی محورهای ارتباطی خود کارگاه راهسازی دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها