خط پیشکسوت استقلال برای پیکان

خط پیشکسوت استقلال برای پیکان

علی موسوی مهاجم سابق استقلال در مورد ماجرای تاج گفت: خیلی عجیب است که در چنین شرایطی بازیکنان حرفه ای استقلال که باید به هر نحوی مراقب سلامتی خود باشند، از این طریق مریض شدند. البته طرف جدید کرونا مثل خود کرونا مدت طولانی درمان ندارد و امیدوارم شاگردان فرهاد هر چه زودتر بهبود پیدا کنند تا از نابینایان در مسابقه عقب نمانند.

وی با اشاره به لغو بازی استقلال مقابل پیکان گفت: این وقفه در زمان بسیار بدی رخ داد. مطمئنم با توجه به حرکت خوب استقلال در هفته های پایانی لیگ برتر و روحیه خوبی که در بازیکنان استقلال ایجاد شده بود، این تیم توانست در جام حذفی پکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

موسوی ادامه داد: وظیفه کادر فنی این روزها برای جلوگیری از روحیه بازیکنان تیم بسیار مهم است. از طرفی باید هرچه زودتر شرایط را به حالت عادی برگردانند تا با یک هوادار آماده بازی شوند که نتیجه آن در ابتدای بازی برگشت می تواند نقش مهمی در ادامه حرکت استقلال داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: تا اینجای کار همه چیز برای استقلال خوب بوده است اما این مشکل تاج گذاری باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان شده است. امیدوارم کادر فنی به سلامت از این شرایط عبور کند و تیم را به حالت قبل برگرداند. نقش مدیریت باشگاه و پیشکسوتان نیز در اینجا بسیار مهم است و مطمئنا حمایت بازیکنان جوان و کم تجربه استقلال در چنین شرایطی می تواند نقش مهمی در شکل گیری مجدد تیم برای ورود به بازی برگشت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید