رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی را منصوب کرد

رئیس جمهور طی حکمی رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


عبدالرسول پور عباس توسط رئيس جمهور به ریاست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور منصوب شد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر عبدالرسول پورعباس را به سمت رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور منصوب کرد.

در متن حکم ریاست جمهوری خطاب به دکتر پورعباس آمده است: «در اجرای ماده واحده تشکیل سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور مصوب شورای عالی کشور. انقلاب فرهنگی در تاریخ 9 خرداد 1402 و از نظر میزان تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت ریاست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور منصوب می‌نماید.

در ادامه این تصمیم آمده است: انتظار می رود در راستای تحقق مفاد بند (13) سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزشی و بند (3-2) سیاست های کلی علم و فناوری. با توجه به ایجاد و دستاوردهای عالی نظام کلی نظارت، نظارت، ارزیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت نظام آموزشی کشور؛ استقرار و دستاوردهای عالی نظام سنجش کل آموزش و پرورش در کشور با اصلاح روش‌های سنجش و استفاده از روش‌های نوین و نوین علمی برای برگزاری آزمون و کسب اختیارات کارشناسی در زمینه‌های مأموریتی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در چارچوب قوانین مصوب. و آیین نامه ها و با «استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی به ویژه کارشناسان، اساتید و کارشناسان جوان و انقلابی، تمام تلاش خود را به کار می گیرید و جهاد می کنید».

در پایان این تصمیم آمده است که امید است در سایه توجهات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (متی) در خصوص اصول عدالت. ، طهارت و مبارزه با فساد، در راستای حفظ روحیه انقلابی و جهادی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد موافقت رهبران حکومت مردمی باشد. موفق و سربلند در تحقق شعار اقتدار مردم – ایران قدرتمند.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها