سنجش نوآموزان در 32 پایگاه اصلی و 1 پایگاه تخصصی در البرز آغاز شد / پیش بینی سنجش سلامت 60 هزار کودک بدو ورود به دبستان


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879261

این روزها سنجش سلامت جسمانی نوآموزان در ابتدای دبستان و پیش دبستانی آغاز شده است تا نوآموزان بتوانند به مدرسه بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها سنجش سلامت جسمانی نوآموزان در ابتدای دبستان و پیش دبستانی آغاز شده است تا نوآموزان بتوانند به مدرسه بروند.

شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تست های شنوایی، بینایی، مهارت های خواندن و نوشتن ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: از طریق غربالگری دانش آموز جدیدی که تست استعداد یابی شده و آماده حضور در کلاس است به مدارس استان البرز معرفی می شود.

این در حالی است که مراکز سنجش در 32 پایگاه اصلی و یک پایگاه تخصصی در استان البرز فعالیت می کنند تا والدین با مراجعه به مراکز، فرزندان خود را بسنجند.

d546b152 c56f 45d2 b804 aad8d8d264b8 خبر خاکستری

کشاورتز، رئیس بخش آموزش اضطراری آلبورگ، به تیتریک گفت. تست های آکادمیک، شنوایی، بینایی، گفتار، قد، وزن و وزن بدن بررسی می شود.

وی ادامه داد: 300 عامل اجرایی در استان البرز وظیفه ارزیابی دانشجویان جدیدالورود را بر عهده خواهند داشت و به دانشجویان جدیدالورودی که قصد تحصیل دارند خدمات ارائه می دهند.

بدیهی است اولیای نوآموزان باید به پایگاه های سنجش مراجعه کنند چرا که در صورت نداشتن ترم اولی در کلاس اول مدارس البرز ثبت نام نمی شود.

کشاورز در مورد مدارک مورد نیاز پایگاه های ارزیابی به تیتریک می گوید. ارائه اصل شناسنامه مبتدی و والدین و کارت تکمیل شده واکسیناسیون الزامی است.

پیش بینی می شود امسال 60 هزار دانش آموز جدید در پایگاه های سنجش البرز سنجش شوند و پایش سنجش سلامت از 5 تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید