رفیق فرهاد مجیدی نام قهرمان لیگ را فاش کرد

رفیق فرهاد مجیدی نام قهرمان لیگ را فاش کرد

مصطفوی که پس از جدایی از اتحاد کلبا راهی کانادا شده و از فوتبال دور است، رقابت های لیگ ایران را از نزدیک دنبال کرده و حتی درباره قهرمان لیگ بیست و سوم نیز نظر داده است.

صالح مصطفوی در گفت وگو با ایران ورزشی، درباره بازی اخیر استقلال مقابل فولاد و صدرنشینی شاگردان نکونام اظهار داشت: در مورد این بازی فقط می توانم به یک جمله اشاره کنم. – مثل همیشه! شاید بیشتر از نظم و انضباط که همیشه با حضور رزبه کشیمی در ترکیب اصلی شاهد بودیم. این بار کمتر بود.

وی بیان کرد: همچنین بازیکنی مانند چاسمی در زمین این مزیت را دارد که در بزرگسالی از وقوع بسیاری از اتفاقات در طول بازی جلوگیری می کند. در هر صورت از آنجایی که او فرمانده استقلال به حساب می آید، یک سری کارها مثل صحبت با داور یا اعتراضات را بر عهده دارد.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: بنابراین غیبت او تا حدودی احساس می شد با وجود اینکه جدا از مشکلات روحی، این بازیکن از نظر فنی چهره موثری محسوب می شود و بازی در پشت زمین وظیفه اصلی روزبه است. ، که به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. شاید اشتباهاتی در این مسیر وجود داشته باشد، اما زمانی که او به سمت توپ حرکت می کند و بهترین بازی خود را انجام می دهد، این اتفاقات چیزی قابل مشاهده است. در واقع این جریان باعث می شود که تیم از پشت شروع کند. این در حالی است که تعدادی از مدافعان تیم چنین کیفیتی ندارند و به نظر من چسمی و سهرابیان به بازی تیم در خط دفاع کمک زیادی می کنند.

صالح مصطفوی به غیبت حردانی اشاره کرد و ادامه داد: استقلال در غیاب همه بازیکنانی که نام بردیم در کنار سایر بازیکنانی مثل مهدی پور یا سلیمی، بازی بسیار خوبی انجام داد و بازی تاکتیکی و باکیفیتی انجام داد. در واقع روال ثابت استقلال شاید با کاهش 10 درصدی در این دیدار ادامه داشته باشد. الان میل به میل و میل به برد در این تیم بالاست و از نظر شکل بازی تیم خیلی خوب شده است.

وی در مورد پیش بینی خود از 3 بازی آینده استقلال گفت: به نظر من این تیم در 3 بازی آینده پیروز می شود و اتفاقا پرسپولیس امتیاز از دست می دهد. بنابراین استقلال با اختلاف بیش از یک امتیاز قهرمان شد. ما هم دعا می کنیم و خوشحالیم که این تیم خوب با بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب یک قدم تا قهرمانی فاصله دارد.

مصطفوی در پایان گفت: انتخاب شایسته آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تبریک می گویم. داشتن رنگ و نامی از خانواده حجازی در این تیم واقعاً خوب است و آدم در چنین شرایطی خوش شانس است. سابقه همکاری با سعید رمضانی را دارم. به راستی که این خاندان و تمام آثار حجازی جذاب و منحصر به فرد هستند. همه چیز به زیبایی در کنار هم قرار می گیرد. امیدوارم سیدحسین حسینی در پایان فصل جام را بالای سر ببرد و همه استقلالی ها را خوشحال کند.