رییس جمهور شهید بر تکریم بیماران تاکید داشتند/ خدمات سلامت‌محور بدون خلل در کشور اجرایی می‌شود

معاون وزیر بهداشت:

معاون درمان وزارت بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام رئیسی و هیئت همراه تاکید کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ تحولی در امور کشور از جمله در حوزه سلامت، زیرا حجت الاسلام رئیس جمهور همواره بر احترام به بیماران تاکید داشته است.

به گزارش خبرگزاری موج


سعید کریمی در جلسه غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: هیچ خللی در امور کشور ایجاد نشود و با نظارت رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تمامی مراکز درمانی مانند گذشته و حتی بهتر از گذشته خدمات خود را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم و بیماران به عنوان دریافت کنندگان خدمات سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیس بوده است که باید این رضایت را حفظ و ارتقاء بخشد.

نماینده مجلس وزیر بهداشت وی از آغاز اعتباربخشی بیمارستان ها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ وجه به تاخیر نمی افتد و طبق برنامه انجام می شود.

کریمی یادآور شد: رصد، نظارت و نظارت روسای دانشگاه ها و دانشکده ها و معاونان درمان آنها اعم از برنامه ریزی شده و سرزده بر کار مراکز درمانی طبق روال معمول انجام شود تا ما به هیچ وجه شاهد تعطیلی مراکز درمانی و کلینیک ها نباشیم، این مراکز باید با تمام توان در خدمت مردم عزیزمان باشند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها