ساعت تقلبی محمدرضا گلزار سوژه شد / عکس

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. وی دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است که از دوران دانشجویی نواختن گیتار را آغاز کرده و اکنون کسب و کارهای مختلفی دارد.

گلزار با قد 177 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد. صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار با بیش از 10 میلیون فالوور عکس هایی از او در حال تفریح ​​در خارج از کشور و قسمت هایی از زندگی لاکچری اش را به نمایش می گذارد که برای طرفدارانش بسیار جذاب است و همچنین محل مناسبی برای کسب درآمد هنگفت از اینستاگرام است.

ساعت تقلبی محمدرضا گلزار سوژه شد / عکس

همه ما می دانیم که با گسترش شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، فعالیت این پلتفرم از سرگرمی فراتر رفته و کاربران هر روز سعی دارند سبک زندگی کاملتر و شادتری را با دیگران به اشتراک بگذارند. ممکن است حقایق دیگری در پس زمینه عکس گرفته شده وجود داشته باشد که در صورت فاش شدن می تواند نظرات بسیاری را در مورد عکس مورد نظر تغییر دهد. این حتی در مورد محمدرضا گلزار هم صدق می کند!

صفحه اینستاگرامی که به تبلیغ ساعت های لوکس و مارک می پردازد، عکسی از گلراز با ساعتی به دور مچ بسته منتشر کرد و نوشت: او ساعتی تقلبی با 12.1 میلیون دنبال کننده می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید