سردار آزمون به این تیم ایران می آید؟

سردار آزمون به این تیم ایران می آید؟

سردار آزمون لژیونر، فوتبالیست باتجربه و باسابقه ایرانی پس از تجربه حضور در روسیه و آلمان در تیم رم ایتالیا بازی می کند. وی ابتدا درباره رابطه خاص خود با پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی این تیم گفت: با هر دوی آنها رابطه خوبی دارم. بازیکنان بزرگ به یک بازیکن جدید کمک می کنند تا به شرایط عادت کند و در آن جا بیفتد. نه فقط پائولو دیبالا، بلکه همه آنها بازیکنان بزرگ و خونگرمی هستند که سعی می کنند با بازیکنان جدید خوب رفتار کنند تا به آنها عادت کنند.

از یک طرف رم نمی خواهد 12 میلیون یورو بپردازد و از طرف دیگر لورکوزن کمتر از آن را قبول نمی کند، در نهایت چه می شود؟

آخرش این است که به ایران می رسیم (خنده). اگر آقای زنوزی است برای گرفتن تراکتور باید با او بجنگی. شوخی میکنم البته!

رم بیشتر از لورکوزن به تو علاقه ندارد؟

من حقیقت را در خلوت با باشگاه و مربی صحبت کردم که الان نمی توانم بگویم. کلمات خیلی خوب بودند و آنطور که در روزنامه می گویند نیست. من خودم چیزهایی را در روزنامه ها می بینم که در باشگاه نمی شنوم. من به آنها توجه نمی کنم زیرا در رم خوشحالم و از رابطه با مربیم راضی هستم.

وی ادامه داد: اولویت با باشگاه لورکوزن است و او برای من تعهداتی را مشخص و تعیین خواهد کرد، او می تواند از 1 تا 100 میلیون برای من بخواهد و با مذاکره مشخص می شود که رم چه چیزی می تواند بپردازد. من رابطه خوبی با هر دو تیم دارم.

جدایی از لورکوزن شما را ناراحت نکرد؟

من اصلاً از جدایی خوشحال نیستم زیرا مستقیماً با ژابی آلونسو صحبت کردم و وقتی به او صریحاً به او گفتم می خواهم جدا شوم بسیار خوشحال شد. آن زمان اول نیمکت نشین بودم، بعد بازی کردم و تقریبا فیکس بودم و شبی گفت سردار تو برای ما بازی می کنی اما می خواهی بروی؟ این برای ما خیلی عجیب است. او می خواست من بمانم، اما من آنجا راحت نبودم. اگر آنجا بودم کمکی نمی‌کردم و از نظر روحی هم خوب نبودم.

مشکلاتی هم داشتی که انگار بهت پاس نمی داد!

اینکه می گویند پاس ندادند یا نمی خواستند یکی از تیم گل بزند، خیلی وقت پیش است. از آن زمان، من این اتفاقات را کمتر می بینم.

نظر شما در مورد ژابی آلونسو چیست؟

الان نمی توانم در مورد ژابی نظر بدهم. هنوز 2 روز بازی داریم و باید روی این مشکل تمرکز کنیم. تیم رم مهمتر است و مهم این است که تیم و مربی خوبی داریم. ما معتقدیم که در آنجا مشکل خواهیم بود.

فکر می کنی مشکل از مورینیو است که بازی نمی کنی؟

وقتی مورینیو آنجا بود، روزنامه ها می گفتند که سردار را نمی خواهد و وقتی او رفت هم همین را می گفتند. من قرارداد دارم و باید حرفه ای عمل کنم و کاری به این مشکلات ندارم. باید در تمرین حاضر شوم و او را متقاعد کنم که بازی کند.

حضور در کلاس چگونه بود؟

هر دو مربی خوبی هستند و ایده های متفاوتی دارند. داروسی در ابتدای راه است و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. بچه ها به او اعتماد کردند و او هم به بچه ها اعتماد کرد. هم بازیکن تعویضی که وارد زمین می شود و هم بازیکن اولی که در زمین حضور دارد همگی برای تیم می جنگند.