سردار هادیانفر به معاون وزیر راه شهرسازی منصوب شد



مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی طی حکمی «سید کمال هادیان فر» را به سمت معاون حمل و نقل و «شهریار افندی زاده» را به سمت مشاور عالی وزیر امور حمل و نقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل کشور منصوب کرد.

سردار هادیانفر به عنوان معاون وزیر شهرسازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج


مهرداد بذرپاش در حکمی خطاب به سید کمال هادیانفر اعلام کرد: به دلیل تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند مدیریتی به سمت معاون حمل و نقل منصوب می شوید.

وزیر حمل و نقل و شهرسازی وی در حکم اجرایی انتصاب معاون حمل و نقل رئیس جمهور خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، استقرار و مدیریت سامانه جامع حمل و نقل کشور، برنامه ریزی و همکاری شد. در اجرای «ابتکار ایران راه» تلاش برای فراهم کردن بسترهایی برای تحقق حمل و نقل هوشمند.
برنامه ریزی و همکاری با سایر نهادهای ذیربط در زمینه ساماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از جمله مواردی است که وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصابی بر آن تاکید کرده است.
سردار سید کمال هادیان فر از سال 1386 تا 1389 معاون پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور بود که در سال 1389 رئیس پلیس فتا شد و در اسفند 1396 به عنوان ناظر پلیس راهور منصوب شد.

انتصاب رئیس مرکز بررسی حوادث و ایمنی حمل و نقل کشور

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکمی جداگانه، شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور عالی وزیر امور حمل و نقل و رئیس مرکز ایمنی و سوانح حمل و نقل کشور منصوب کرد.

انتصاب مهرداد بذرپاش در این حکم خواستار ایجاد مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل، به‌روزرسانی استانداردها و توسعه سامانه جامع کاهش تصادفات مینی‌بوس‌ها در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان‌های داخلی و خارجی در کاهش حمل‌ونقل شده است. تصادفات

وی استاد تمام دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت است و علاوه بر سمت های مشاوره ای قبلی، مدیرعاملی شرکت تحقیقات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و دو دوره معاونت وزیر و سرپرست وزارت راه و شهرسازی.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.