عملیاتی شدن اَبَر پروژه شهری چالوس با آزادسازی فاز 3 رینگ 2 شهری

شهردار چالوس اعلام کرد؛

شهردار چالوس با بیان اینکه پروژه ابرشهری چالوس با راه اندازی فاز 3 رینگ دوم شهر آغاز شده است، گفت: امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی دیده شده در مسیرهای شهر و طرح تفضلی، با افتتاح و مجدد. – با افتتاحی که در دستور کار قرار می دهیم می توانیم مشکل اصلی ترافیک شهر چالوس را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

مسعود یعقوبی در تملک، بازگشایی و راه اندازی فاز دوم رینگ شهری 2 و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان اینکه این پروژه حد فاصل پل آبنما تا بلوار تهتی (رادیوراریا) را پوشش می دهد، گفت: در گذشته حدود یک کیلومتر از این مسیر تملک و بازگشایی شد و امروز دو کیلومتر دیگر از این رینگ شهری بازگشایی شد.

وی ادامه داد: طی ماه های آینده با برنامه ریزی های عمرانی در شهرداری چالوش، جاده خاکی این مسیر به بهره برداری رسیده و مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.

شهردار چالوس گفت: علاوه بر این از دیگر اقداماتی که در مجموعه مدیریت شهری در نظر گرفته شده است، امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی قابل مشاهده در مسیرهای شهری و طرح ویژه، با افتتاح و بازگشایی که قرار دادیم. دستور کار، ما قادر به حل مشکل اصلی خواهیم بود. بیایید ترافیک شهر چالوس که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است را روان کنیم تا ظرفیت جذب گردشگر را افزایش دهیم و تردد شهروندان در زمان ترافیک و حضور گردشگران را آسان کنیم.

وی بیان کرد: تملک آخرین فاز بازگشایی این جاده که حدود 25 هزار متر مربع است به اتمام رسیده و با حضور مسئولین شهرستان و خداوند به شهروندان چلوزی محقق شد.

یعقوبی تاکید کرد: عملیات مجتمع دولتی شهر چالوس ادامه دارد و با قدرت و توان در خدمت مردم هستیم.



آیا این خبر مفید بود؟