مدیریت شهری چالوس، چالوس جدیدی را خلق کرد / تاریخ نام این مردان را به نیکی یاد خواهد کرد

معاون عمرانی استانداری مازندران:

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مدیریت شهری چالوس، چالوس جدیدی را خلق کرد، گفت: مدیریت شهری چالوس فشارها را تحمل می کنند و تاریخ نام این مردان را به نیکی یاد خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد توکلی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری چالوس با بیان اینکه تیم مدیریت شهری چالوس اقدامات ویژه ایی را در دست اقدام دارد اظهار داشت: این نوید را برای مردم خوب چالوس داشته باشیم که در حوزه مدیریت شهری چالوس با اقدامات صورت گرفته، بهره برداری از پروژه های عمرانی خصوصا خیابان ساحلی و رینگ های داخلی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات شهردار و شورای اسلامی شهر چالوس، چالوس جدید خلق شد، ادامه داد: با درایت مدیریت شهری چالوس و با تصویب پروژه های زیربنایی و محرک توسعه که از فضای موجود به نحور احسنت برای افزایش تولید ناخاصی ملی و ایجاد ثرودت برای مردم شهر و درکنارش و ایجاد رونق برای شهرداری منتج به اجرای پروژه های عمرانی در شهر چالوس خواهد شد هستیم.

شهرداری چالوس

معاون عمرانی استانداری مازندران به حجم پروژه های عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت: تیم شهری شهردار و شورا حمایت های فرماندر کار های خوبی را در دست اقدام دارند و امیدواریم این همدلی و همگرایی به ارتقاء وضعیت مبلمان شهری و خدماتی شهر چالوس منتج شود.

وی افزود: با حمایت شهروندان و ورود سرمایه گذاران و اجرای پروژه ها در یک مدت زمان کوتاه شاهد تحولاتی در شهر چالوس خواهیم بود.

شهرداری چالوس

توکلی به اقدامات دولت در آزادراه تهران – شمال پرداخت و بیان داشت: با افتتاح کامل آزادراه تهران شمال و با اقداماتی که تیم مدیریت شهری چالوس انجام داده اند دیگر شاهد ترافیک در شهر چالوس نخواهیم بود.

وی تیم مدیریت شهری چالوس را به عنوان مردان کار مطرح کرد و عنوان داشت: مدیریت شهری چالوس فشارها را تحمل می کنند و تاریخ نام این مردان را به نیکی یاد خواهد کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید