حمایت مدیریت شهری و شورای شهر چالوس از جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس تأکید کرد؛

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس از حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر چالوس برای برگزاری اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر به میزبانی چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر کیالاشکی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر که در فرمانداری چالوس برگزار شد در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه سه جشنواره رسانه‌ای در چالوس برنامه‌ریزی شد، اظهار داشت: در حال حاضر در آستانه برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی خزر به میزبانی چالوس هستیم و ما در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر چالوس از این جشنواره حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر چالوس رویکرد و نگاه بسیار خوبی در حوزه فرهنگی داریم، ادامه داد: این یک مراسم بین‌المللی است و همه باید سعی کنیم تا شأن کشورمان و استان مازندران حفظ شود و اختتامیه‌ای در خور شأن برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس گفت: تا روز برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای بین المللی خزر، جلسات هم اندیشی و هماهنگی برقرار است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس همه جوره برای برگزاری آبرومندانه این اختتامیه همکاری خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر چالوس خانه به دوش هستند، تصریح کرد: زمینی به مساحت هزار و 200 برای از سوی شورای  شهر چالوس برای احداث مجتمع فرهنگی هنری اختصاص داده شد اما تا الان هیچ اتفاقی برای احداث آن نیفتاده است.

کیالاشکی با تأکید بر اینکه باید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس، وضعیت احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهر مشخص شود، افزود: اداره کل ارشاد مازندران هم کمک کند تا تکلیف ساختمان نیمه کاره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس در منطقه محوطه کاخ این شهر مشخص شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید