عزم مدیریت شهری دوره ششم چالوس بر ادامه و اتمام رینگ 2 شهری


رئیس شورای اسلامی شهر چالوس مطرح کرد؛

رئیس شورای شهر چالوس گفت: با همه اقداماتی که در جهت آزادسازی و اتصال و تملک در چالوس در حال انجام است به زودی شاهد کاهش بار ترافیک از هسته مرکزی شهر چالوس خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آرش رضوی در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری چالوس با اشاره به غیورمردی آتش نشانان چالوس در همه حوادثی که در چالوس اتفاق افتاد، اظهار داشت: از خانواده آتش نشانان که با صبر و شکیبایی در لحظات پر از استرس و پرخطر همراه این فرشتگان نجات هستند تقدیر وتشکر بعمل می آورم.

وی ادامه داد: “امام کاظم ع می فرمایند” هر کس برای نجات جان مردم تلاش کند و انسانی را از مرگ نجات دهد در روز قیامت از عذاب الهی در امان و از رستگاران است.

رئیس شورای شهر چالوس گفت: طی 6 ماه نخست سال 243 حادثه در شهر چالوس و حتی شهرستان روی داد که آتش نشانان به کل شهرستان خدمات ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت مدیریت شهری و شورا ادامه و اتمام رینگ 2 شهری است، تصریح کرد: خواسته ما از شهردار چالوس تسریع در روند پروژه خیابان 17 شهریور به رادیو دریا است که تا پایان سال اتصال این دو بلوار به یکدیگر صورت گیرد.

رضوی، بر آسفالت خیابان گازوئیل و همکاری شرکت نفت و سایر مسئولین در جهت رفع موانع موجود تأکید کرد و بیان داشت: با همه اقداماتی که در جهت آزادسازی و اتصال و تملک در چالوس در حال انجام است به زودی شاهد کاهش بار ترافیک از هسته مرکزی شهر چالوس خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه باید به چالوس به صورت ملی نگاه شود، گفت: با وجود افزایش چند برابری خودرو طی 10 سال گذشته در چالوس اما شاهد کاهش بار ترافیک از مرکز شهر هستیم که نشان دهنده اقدامات موثر مدیریت شهری طی دوره های مختلف و خصوصاً دوره ششم است.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید