ادامه درخشش موی تای های جوان ایرانی در رینگ جهانی مالزی


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890417

یک فینالیست، 3 مدال برنز و رده بندی نماینده برای دیدار نیمه نهایی؛

پنجمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان با کسب 3 مدال برنز و راهیابی دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان 2022 در کوالالامپور مالزی در حال برگزاری است که در پایان روز پنجم این پیکارها حسین فراهانی به فینال راه یافت. بشیر مزروی به دیدار نیمه نهایی رفت و صدف السادات موسوی، سهیل مزروی و مختار فرج الله به مدال برنز دست یافتند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم رده سنی 16 تا 17 سال حسین فراهانی موفق شد در دیداری حساس و نزدیک ساموئل گیلین از اتریش را با نتیجه 29 بر 28 شکست دهد و اولین فینالیست کاروان ایران در این دوره از مسابقات شود. فراهانی روز شنبه هفته آینده برای کسب مدال طلا به مصاف ماکسیم کوژانف از تیم IFMA از روسیه می رود.

در دسته منهای 63.5 کیلوگرم 17-16 بشیر مزروی موی تای از خوزستان تیم ایران در یک مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه 29 بر 28 از سد حریف قدرتمند خود از لیتوانی گذشت تا به دیدار پیش نهایی برسد. . ، مدال برنز خود را نیز ثبت کند.

در وزن منهای 46 کیلوگرم 10-11 سال، مختار فرجولا در دیدار نیمه نهایی مقابل موی تای قدرتمند روسیه از تیم ایفما شکست خورد و به مدال برنز این پیکارها بسنده کرد.

در وزن منهای 40 کیلوگرم رده سنی 10 تا 11 سال، سهیل مزروعی در دیدار نیمه نهایی مقابل عزیز الحمادی از امارات ایستاد و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن منهای 48 کیلوگرم دختران 17 تا 16 سال صدف سادات موسوی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 27:30 مغلوب کینسو اولا از اتریش شد و به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافت.

هیچ هزینه ای ندارد
رقابت های گرند اسلم موی تای نیز امروز در مالزی پیگیری شد که در وزن منهای 45 کیلوگرم محده فولیدی با غلبه بر سوروت میس از تایلند در دیدار نیمه نهایی به فینال این بازی ها راه یافت. قبل از آن ورزشکاری از کامبوج را شکست داد.

پریماه قاسمیان دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که پنجشنبه 27 مرداد در فینال وزن 67 کیلوگرم به مصاف ملیسا هوریوای از TCCNZ می رود.

برنامه رقابت های نماینده کشورمان چهارشنبه 5 مرداد

گروه سنی 12-13 سال

در وزن منهای 42 کیلوگرم حنانه شعبانی در مبارزه پیش از پایان نهایی به مصاف موی تای کری از هلند می رود.

سارا سرداری در وزن منهای 44 کیلوگرم برای صعود به دیدار فینال با رویکاو تایلند مبارزه می کند.


گروه سنی 13-15 سال

در نیمه نهایی منهای 5.63 کیلوگرم سارا پورکاسم، موی تای از نیوزلند پیش افتاده است.

گروه سنی 14-15 سال

در وزن منهای 38 کیلوگرم مهدیس دالخندی در مرحله نیمه نهایی با موی تای کاری از فیلیپین مبارزه می کند.

در وزن منهای 45 کیلوگرم هانیه توکلی باید از سد شورهون عبدالخولیکوف از ازبکستان بگذرد تا به دیدار فینال راه یابد.

گروه سنی 16-17 سال

در وزن منهای 5.63 کیلوگرم بشیر مزروعی در مرحله نیمه نهایی با دامیان از جمهوری چک رقابت می کند.

آوا مامانی در مبارزه نیمه نهایی در وزن منهای 51 کیلوگرم با آدلر نتی از مجارستان مبارزه می کند.

در وزن منهای 57 کیلوگرم بهاره عرب ساوجی در مبارزه نیمه نهایی از کسیدی ریبیرو از آمریکا پیشی گرفت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، فاطمه ساعدی فر در نبردی سخت برای راهیابی به فینال به مصاف سارا پیچیریلو، دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2022 و دارنده اولین عنوان قهرمانی جهان در سال 2019 می رود.
در وزن منهای 71 کیلوگرم عاطفه رحیمی در مرحله نیمه نهایی به مصاف الیزابت کونتسوا از تیم ایفما می رود.

گفتنی است جواد نصیری نماینده تام الاختیار IFMA در ایران و نایب رئیس فدراسیون موی تای آسیا به همراه کاروان ایرانی است. همچنین مدیریت تیم کشورمان در این دوره از مسابقات بر عهده محمدعلی یوسفی به عنوان سرمربی، هادی محمدزاده، مجید خواجوندنیک، سجاد حیدری، امیر نجفی و وحید علیزاده به عنوان مربی است. محمدزاده علاوه بر مربیگری، مسئولیت این بخش را نیز بر عهده دارد.

در بخش بانوان مستانه سیف آبادی علاوه بر سرمربیگری به عنوان سرمربی و معصومه نقیب خلق به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را بر عهده دارند.

بهزاد روهنه و سمیرا داوری نیز داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند.

مسابقات جهانی جوانان موی تای 2022 از پنجشنبه گذشته با میزبانی مالزی آغاز شد و تا 30 آگوست سال جاری ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید