3 فینالیست قهرمانی جوانان جهان موی تای در یک روز / 7 مدال طلا در انتظار موی تای کاران ایرانی


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890703

در ادامه مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان، 3 موی تای از ایران به فینال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ششمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه، امروز چهارشنبه 5 مردادماه در شهر کوالالامپور مالزی پیگیری شد که با صعود سه موی تای ایرانی به دیدار فینال و پیروزی همراه بود. 7 مدال برنز از دیگر نمایندگان کشورمان.

در دیدارهای امروز فاطمه مامانی، بشیر مزروی و سارا پورقاسم به فینال راه یافتند و مهدیس دلگوندی، حنانه شعبانی، بهاره عرب سوجی، سارا سرداری، فاطمه ساعدی فر، هانیه توکلی و عاطفه رحیمی با توقف در مسابقات 7 مدال برنز را برای کشورمان به دست آوردند. دیدار نیمه نهایی – فینال. آورده شد دیروز برای تیم کشورمان سه مدال برنز توسط صدف السادات موسوی، سهیل مزروی و مختارج فرجولا به دست آمد.

اما امروز در وزن منهای 51 کیلوگرم رده سنی 16-17، فاطمه مومانی در نبرد نیمه نهایی با نتیجه 29 بر 28 آلدر نتی از مجارستان را شکست داد و راهی فینال شد. مامانی شنبه هفته آینده برای کسب مدال طلا به مصاف سوفاترا اینتیرات تایلند می رود.

در رده سنی منهای 63.5 کیلوگرم پسران 16 تا 17 سال و در مبارزه فینال بشیر مزروی در راند اول دامیان چنر از جمهوری چک را ناک اوت کرد و روز شنبه 29 آگوست در دیدار فینال حریف خود رومن ولاسکین را ناک اوت کرد. از روسیه بود از تیم IFMA باشید.

در نهایت سارا پورکاسم در دیدار نیمه نهایی وزن منهای 63.5 کیلوگرم رده سنی 13 تا 15 سال در حالی که در دور اول با نتیجه 10 بر 9 مغلوب حریف خود شد، موی نیوزلند را ناک اوت کرد. تای اگرچه پیروزی ارزشمندی کسب کرد اما در آن وزن توانست به دیدار فینال راه یابد.

پورکاسم در روز پایانی رقابت ها برای کسب مدال طلا با کارولینا پترووا از روسیه و یکی از اعضای تیم IFMA مبارزه خواهد کرد.

حسین فراهانی روز گذشته موفق شد در وزن منهای 75 کیلوگرم راهی دیدار فینال شود. او در 29 آگوست برای این عنوان با ماکسیم کوژانوف روسی مبارزه خواهد کرد.

تیم کشورمان فردا پنجشنبه 6 مرداد در فینال رده سنی 10 تا 11 سال پسران نماینده خواهد داشت که محمد پارسا عبدالحسینی برای کسب مدال طلا به مصاف دانیل آندرچوک از روسیه می رود.

فینالیست دیگر تیم ایران در این مسابقات سوگند طبابی است که در وزن منهای 67 کیلوگرم 16 تا 17 سال نیلا کوردرو از آمریکا را شکست داد.

دینا کچویی در همان روز در دیدار نهایی دسته منهای 52 کیلوگرم 11 تا 13 سال برای اولین عنوان قهرمانی به مصاف ویکتوریا زیگوسکایا از روسیه می رود.

در مسابقات گرند اسلم مالزی پریماه قاسمیان در وزن منهای 67 کیلوگرم و مححده فولیدی در وزن منهای 45 کیلوگرم نمایندگان تیم ایران هستند که فردا پنجشنبه 6 مرداد در دیدار فینال به مصاف حریفان خود می روند.

تیم موی تای جوانان ایران تا پایان روز ششم این رقابت ها با کسب 12 امتیاز در رده هشتم برترین های موی تای جهان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید