مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان-مالزی/مصلاح 3 ورزشکار ایرانی به مرحله نیمه نهایی


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889946

سومین روز مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان با 6 پیروزی و راهیابی 3 رقیب ایرانی به دیدار نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بی بی سی، مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه از روز جمعه 31 مردادماه با حضور ورزشکارانی از 100 کشور به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی آغاز و تا 28 مرداد ماه ادامه دارد. از این ماه

در پیکار امروز 18 موی تای جوان ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن 6 پیروزی برای تیم کشورمان بود.

در مرحله یک چهارم نهایی وزن 45 کیلوگرم نوجوانان دختر 14 تا 15 سال، هانیه توکلی با شکست سالین باتاک از کانادا به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در رده سنی 10 تا 11 پسران سهیل مزروعی با نتیجه 27 بر 30 نماینده نیوزلند را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 51 کیلوگرم 14 تا 15 سال دختران، سه تار مرشدی در دور نخست اولیوا دیر از استرالیا را شکست داد.

بشیر مزروی در وزن 63/5 کیلوگرم پسران 16 تا 17 سال در اولین مبارزه خود به مصاف کار موی تای عربستانی رفت که با رای داوران به نفع نماینده کشورمان خاتمه یافت.

در رده سنی 16 تا 17 سال در وزن 51 کیلوگرم آوا مامانی در مرحله یک چهارم نهایی موی تای کار قوی ویتنامی را با نتیجه 30 بر 27 شکست داد و به دیدار پیش فینال رسید.

آخرین نماینده ایران در رقابت های امروز حسین فراهانی بود که در رده سنی 16 تا 17 سال در وزن منهای 75 کیلوگرم در دیداری حساس و بسته موفق شد با نتیجه یک گل از سد طاها عبدالله از ترکیه بگذرد. 29-28 و به مرحله بعد میرویم.

عرشیا مشابائجی، آتنا کاشانی، محمدعلی مظاهری، محمدصادق حسینی، زهرا بارانی زاده، محمد پارسا لطفی، امیررضا اکبری، امیرمحمد رستمی، عباس دیلمی، حمیدرضا کیوانفر، پارسا قبادی و امیرمحمد خسروی موی تای های خود بودند که نتیجه را ترک کردند. مخالفان

لازم به ذکر است که همزمان با مسابقات گرند اسلم موی تای جوانان با میزبانی مالزی پیگیری شد و محدثه فولیدی نماینده شایسته کشورمان مقابل چاها چان دنگ از کامبوج به برتری رسید و موفق شد در نیمه نهایی راهی مرحله نیمه نهایی شود. دسته 45 کیلوگرم

در ادامه این رقابت ها فردا دوشنبه 24 مردادماه سه تار مرشدی در وزن 51 کیلوگرم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف موی تای کاری از ترکیه می رود.

همچنین صدف سادات موسوی در مرحله یک چهارم نهایی در رده سنی 16 تا 17 سال به مصاف جاستانو چوتیا از هند می رود.

در نهایت حسین فراهانی در وزن منهای 75 کیلوگرم باید سد مصطفی ساکر از امارات را برای صعود به نیمه نهایی بگذراند.

دیدگاهتان را بنویسید