17 مدال رنگ موی تای جوانان ایران مسابقات جهانی 2022 مالزی.


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891263

17 مدال رنگی کسب شده با حضور تیم موی تای کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه روز جمعه 30 مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از 300 ورزشکار از 100 کشور در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در آخرین روز این رقابت ها فاطمه مومانی در وزن منهای 51 کیلوگرم رده سنی 16 تا 17 سال در دیدار پایانی موفق شد با نتیجه 28 بر 30 سوپاترا اینتیرات از تایلند را شکست دهد و تنها طلایی کاروان ایران در این مسابقات شود. رویداد.. برای رسیدن به این مرحله، مومانی باید بر حریفانی از ویتنام و مجارستان غلبه می کرد.

در دیدارهای باقی مانده از فینال امروز بشیر مزروی با منهای 63.5 کیلوگرم، سوگند طائبی با منهای 67 کیلوگرم، دینا کچویی با منهای 52 کیلوگرم، سارا پورکاسم با منهای 5.63 کیلوگرم و حسین فراهانی با منهای 75 کیلوگرم با توقف مقابل حریفان خود قرار گرفتند. مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی.

در فینال رده سنی 10 تا 11 سال روز پنجشنبه محمد پارسا عبدالحسینی با غلبه بر دانیل آندری چوک از تیم IFMA از روسیه به عنوان نایب قهرمانی مبارزه دست یافت.

برای تیم کشورمان صدف السادات موسوی، سهیل مزروعی، مهدیس دلکندی، حنانه شعبانی، بهاره عرب ساوجی، سارا سرداری، فاطمه ساعدی فر، هانیه توکلی، عاطفه رحیمی و مختار فرجولا ده مدال برنز برای تیم کشورمان کسب کردند.

شایان ذکر است تیم کشورمان در این مسابقات با کسب 1 مدال طلا، 6 نقره و 10 برنز در رده دوازدهم رده بندی مدال قرار گرفت.

در پایان این مسابقات اولین تیم IFMA متشکل از رزمی کاران موی تای از روسیه با کسب 43 مدال طلا، 10 نقره و 10 برنز به مقام اول قهرمانی دست یافت. تایلند با 7 طلا، 3 نقره و 5 برنز نایب قهرمان شد و تیم هشتم ایفما با 6 طلا، 7 نقره و 10 برنز به مقام سوم دست یافت. از رتبه های چهارم تا هفتم نیز ترکیه، ازبکستان، قزاقستان و مالزی هستند.

لازم به ذکر است در رقابت های گرند اسلم گرند اسلم محده فولادی در وزن منهای 45 کیلوگرم و پریماه قاسمیان در وزن منهای 67 کیلوگرم دو نماینده ایران بودند که با قبول شکست مقابل حریفان خود در 6 مرداد ماه موفق به کسب دو مدال نقره شدند. مسابقه فینال

گفتنی است جواد نصیری نماینده ایفما در ایران و نایب رئیس فدراسیون موی تای آسیا کاروان ایرانی را در این سفر همراهی می کرد. همچنین مدیریت تیم کشورمان در این دوره از مسابقات بر عهده محمدعلی یوسفی به عنوان سرمربی، هادی محمدزاده، مجید خواجند نیک، سجاد حیدری، امیر نجفی و وحید علیزاده به عنوان مربی بود. محمدزاده علاوه بر مربیگری، مسئولیت این بخش را نیز بر عهده داشت.

در بخش بانوان نیز مستانه سیف آبادی علاوه بر سرمربیگری به عنوان سرمربی و معصومه نقیب خلق به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را بر عهده دارند.

بهزاد روهنه و سمیرا داوری نیز داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات بودند.

دیدگاهتان را بنویسید