تمجید سفیر ایران در مالزی از هیئت اعزامی مسابقات جهانی موی تای


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892217

سفیر ایران در مالزی به همراه معاون سفارت با اعضای تیم موی تای کشورمان شرکت کننده در مسابقات جهانی مالزی دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر محمدی سفیر ایران در مالزی به همراه “بک صحرایی” معاون این سفارت با اعضای تیم موی تای کشورمان شرکت کننده در مسابقات جهانی مالزی دیدار و تجلیل کرد.

در این دیدار علی اصغر محمدی با تبریک عملکرد خوب تیم کشورمان در مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان، در خصوص نتایج این مسابقات گفت: باعث افتخار و افتخار است که جوانان و قهرمانان ایرانی در هر رویداد معتبری که حضور دارند، امیدوارم کشورمان مدال بگیرد و سربلند باشد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران جوان موی تای کشورمان در برابر رقبای جهانی خود قدرت نشان داده و تمام تلاش خود را برای نشان دادن شایستگی ورزش بومی خود به نمایش گذاشته اند.

در پایان این دیدار لوح یادبودی از سوی سفیر کشورمان به اعضا و کادر فنی هیئت موی تای ایران اهدا شد.

شایان ذکر است مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان در شهر کوالالامپور مالزی و به مدت 8 روز با حضور بالغ بر 300 ورزشکار از 100 کشور جهان برگزار شد و در پایان تیم کشورمان موفق به کسب 1 طلا، 6 نقره و. 10 مدال برنز. علاوه بر این، تیم بانوان ایران نیز به عنوان بهترین تیم رزمی شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید