مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان؛ دو فینالیست و 4 مدال در انتظار آزادکاران ایرانی هستند


ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886680

اسدی و الهی در فینال، نوازی و علیزاده در رده بندی

در پایان دیدارهای مقدماتی دومین دوره رقابت‌های 5 رده آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که امروز (شنبه) در شهر رم ایتالیا برگزار شد، 2 نماینده کشورمان به فینال راه یافتند که دو نفر از آنها به دیدار رفت. از طبقه بندی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان دیدارهای مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان، محمدرضا اسدی در وزن 51 کیلوگرم و ابراهیم الهی در وزن 60 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسیدند. به فینال رسید و امیرمحمد نوازی در دسته 45 کیلوگرم و عرفان علیزاده برای رده بندی دسته 92 کیلوگرم در مسابقه حضور دارند.
دومین رقابت های پنج دسته ای رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان امروز ساعت 14 (به وقت ایران) در شهر رم ایتالیا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تا این لحظه به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم امیرمحمد نوازی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر ریکاردو بونانو از ایتالیا را در تیراندازی فنی شکست داد و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی عظیم آشیرگولف از ترکمنستان با نتیجه به برتری رسید. 12-1 و به نیمه نهایی رفت. نوازی در دیدار نیمه نهایی مقابل دومینیک مونارتو از آمریکا با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 51 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدرضا اسدی در دور دوم دانیل کارتیف از مولداوی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی بایامان کریمکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. اسدی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 از سد المان آقایف آذربایجان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی به مصاف لوک لیلدال از آمریکا می رود.

در وزن 60 کیلوگرم ابراهیم الهی در دور نخست کایگه براون از نیوزلند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد مقابل عبدالله توپراک از ترکیه 7 بر 2 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر آقا قاسیم اف از آذربایجان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در آن مرحله نیکیل پیلاناگویلا از هند را ۵ بر ۴ شکست داد و به فینال رسید. الهی در دیدار فینال به مصاف بلال شریپ اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن 71 کیلوگرم یونس شفیعی از ایران در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 از سد بارتولومئو نواکوفسکی از لهستان گذشت. وی در دور بعد مقابل ناریندر از هند با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد حذف شد.

در وزن 92 کیلوگرم عرفان علیزاده در دور نخست کانازاوا از ژاپن را با نتیجه 8 بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 از سد روان موسایف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل موسی آرسونکایف از مجارستان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات مقدماتی و فینال دسته فوق سنگین فردا شب به وقت ایران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید