آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی دومین دوره جشنواره نقالی و روایتگری سیلک

شهردار مشکات:

شهردار مشکات از آمادگی این شهر برای میزبانی دومین دوره جشنواره نقالی و روایتگری سیلک خبر داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی پیراینده گفت: امیدواریم این پیشنهاد با استقبال مسئولان برگزاری جشنواره همراه شود.

وی با اشاره به روند تدوین برنامه جامع فرهنگی مشکات تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد توجه در این برنامه، اهتمام به داشته‌هایی است که در فرهنگ و تاریخ کشورمان ریشه دارد و با توجه به ماهیت جشنواره نقالی و روایتگری، این جشنواره می‌تواند به ما در دستیابی به اهدافمان کمک کند.

وی با انتقاد از تمرکز فعالیت های فرهنگی و هنری در بخشی از شهر کاشان گفت: منطقه فرهنگی کاشان یک پیکره واحد و یک شخصیت مستقل است و باید روند توسعه در همه بخشها و ارکان آن به صورت متوازن دنبال شود؛ اما متاسفانه بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری و حتی ورزش بر بخشی از شهر کاشان متمرکز شده است.

پیراینده افزود: مدیریت شهری در هر مناطق وظیفه دارد زمینه لازم برای اجرای چنین برنامه‌هایی را فراهم کند که خوشبختانه شورا و شهرداری و سایر نهادهای مرتبط، در مشکات نسبت به این موضوع تاکید دارند و ما امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده میزبان برنامه های ملی در این شهر باشیم؛ اما بخشی از این موضوع نیز به همراهی جامعه هنری و مسئولان شهرستان گره خورده که امیدواریم همکاری لازم را با ما داشته باشند.

شهردار مشکات از برنامه ریزی برای اجرای یکی از بخشهای نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در این شهر خبر داد و گفت: روز یکشنبه پس از پیاده روی خانوادگی که هر هفته در مشکات برگزار می‌شود، میزبان هنرمندان این جشنواره در پارک نشاط خواهیم بود.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید