رعایت نکات مدیریت انرژی در سپاه نهادینه شده است و آمادگی بسیج / سلمان برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838239

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

سردار عوادعلی فکیری با اشاره به اینکه رعایت نکات مدیریت انرژی در سپاه و بسیج نهادینه شده است، گفت: بسیج و سپاه آمادگی هر گونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان را دارند تا پیک تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار عوض علی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور در دفتر شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت و سازهای عمرانی گفت: پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: در این حوزه دوره های آموزشی برای شناخت و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ممیزی انرژی به ویژه در حوزه اشتراک های پرمصرف این سازمان انجام می شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی، تولید محتوا، همکاری در زمینه اقناع، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و اقشار از جمله نکاتی است. که باید توجه کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با بیان اینکه جهاد امروز انجام کار دلسوزانه با مسئولیت پذیری در قبال مردم است، گفت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان برای گذراندن موفقیت آمیز پیک تابستانی است. سال

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تقدیر از همکاری و حمایت مستمر فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج برای کنترل و اشاعه فرهنگ مدیریت انرژی گفت: یکی از اقدامات ارزنده استان توزیع برق است. شرکت سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد. بهسازی، توسعه و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی در این منطقه که تاکنون حدود 120 میلیارد تن وام در این بخش هزینه شده است.

وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه با مشترکان کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری، لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز، شناسایی و ترویج الگوی مصرف انرژی در بین مردم از جمله این موارد است. نکات مهمی که باید در نظر گرفته شود باید توجه داشت.

این مقام مسئول به ظرفیت حدود 60 مگاوات دیزل ژنراتور در استان اشاره کرد و افزود: در حالی که نظارت بر مصرف انرژی ادارات ضروری است، استفاده از دیزل ژنراتورهای سازمان ها نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی به ویژه در طول زمان دارد. ساعات اوج مصرف.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید