فروش فوری/پرداخت دنا پلاس توربو اتوماتیک در اردیبهشت ماه

فروش فوری/پرداخت دنا پلاس توربو اتوماتیک در اردیبهشت ماه

شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک پرداخت + قیمت – کمپرس

دنا در واقع نمونه ای از سمند فیس لیفت است که پس از اصلاح ظاهری در مدل پلاس نیز دستخوش تغییرات فنی شد و با اضافه شدن گیربکس توربو و سپس اتوماتیک، توانست خود را در بازار حفظ کند.

نسخه اتوماتیک دنا پلاس در ابتدای عرضه با قیمت عجیبی همراه بود اما پس از مدت کوتاهی این قیمت ها اندکی تعدیل شد. این مشکل در کنار افزایش قیمت خودروهای سایر رقبا، خرید محصول جدید ایران خودرو را توجیه کرد. در حال حاضر این سدان ایران خودرو به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک مورد توجه خریداران خودرو قرار گرفته است.

کماپرس در این گزارش به شرایط فروش بازپرداخت اتوماتیک دنا پلاس توربو می پردازد.

در این بازخرید، دناپلاس دو زمانه توربو اتوماتیک ترمز ESP و دناپلاس آپشنال توربو اتوماتیک به ترتیب 1.63 میلیارد تومان و 1.205 میلیون تومان به فروش می رسد.
شرایط خرید پرداخت دنا پلاس

برای خرید اقساطی دنا پلاس توربو اتوماتیک باید حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنید. مابقی مبلغ در اقساط 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه قابل پرداخت است. تحویل خودرو نیز فوری و با ثبت سند به نام خریدار انجام می شود.
راز آسمان پایتخت

در جداول زیر مبلغ هر قسط برای دو خودرو نشان داده شده است.

.

شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک پرداخت + قیمت - کمپرس

شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک پرداخت + قیمت - کمپرس

مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک مجهز به موتور EF7 توربو یا TC7 است. این موتور می تواند 150 اسب بخار قدرت با گشتاور 215 نیوتن متر تولید کند. حداکثر گشتاور موتور دنا پلاس توربو اتوماتیک از 2200 تا 4800 دور در دقیقه تولید می شود و سیستم توربوشارژر در این محدوده کارآمدترین است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT این خودرو ساخت شرکت DAE می باشد. این گیربکس نیرو را به چرخ های جلوی این سدان ملی می رساند.

مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس توربو اتوماتیک 8.12 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خوردو در شرایط عالی می تواند در هر 100 کیلومتر 6.39 لیتر سوخت مصرف کند. وزن دنا پلاس توربو اتوماتیک 1400 کیلوگرم و مجهز به صندوق عقب 500 لیتری است. شتاب صفر تا 100 این سدان ایران خودرو در شرایط ایده آل در حدود 10.5 ثانیه است.