قهرمانی جوانان آسیا برتری ایران در گام اول


زمان: 00:00
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897528

تیم ملی جوانان ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی به برتری دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم های ملی جوانان ایران و قرقیزستان امشب در اولین دیدار رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه دوم ضربه عرفان قربانی به تیرک دروازه قرقیزستان برخورد کرد. تیم حریف که از امتیاز خانگی سود می برد، از شروع خوب ایران شوکه شد. نونهالان ایران توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حریف با دفاعی همه کاره مانع از گلزنی ملی پوشان جوان شد.

در ادامه حملات تیم ملی در دقیقه 31 ضربه زیبای عرفان قربانی توسط مدافع قرقیزستان به خوبی مهار شد و دقیقه بعد ضربه فرهاد زاوشی دوباره به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در ادامه نیمه اول، همیاران تیم ملی بدشانس بودند که گلی به ثمر نرسانند و نیمه اول با تساوی صفر به پایان رسید.

ملی پوشان ایران در نیمه دوم بازی را مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کردند تا اینکه حملات آنها در دقیقه 71 نتیجه ای نداشت. جایی که امین حزباوی، کاپیتان تیم ملی پس از ضربه ایستگاهی علی اکبر رنجبر، دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه، فارغ التحصیلان مرفاوی بازی را کنترل کردند و توانستند سه امتیاز بسیار ارزشمند را از دیدار مقابل قرقیزستان بگیرند.

تیم ملی در دومین دیدار خود از این رقابت ها روز جمعه از ساعت 16 به وقت محلی (14:30 تهران) به مصاف تیم ملی جوانان برونئی می رود که در اولین بازی با 5 گل مغلوب امارات شد.

دیدگاهتان را بنویسید