قیمت جهانی طلا باز هم افرایش یافت



قیمت جهانی طلا امروز نزدیک به بالاترین حد خود در جلسه افزایش یافت، زیرا آخرین داده‌های اقتصادی باعث شد تا فدرال رزرو آمریکا کاهش نرخ بهره را در اواخر سال جاری افزایش دهد.

قیمت جهانی طلا دوباره افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج


هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 2428.14 دلار رسید. طلا روز دوشنبه به رکورد 2449 دلار و 89 سنت رسید. قیمت طلا دلار آمریکا با 0.3 درصد کاهش به 2431 دلار و 80 سنت رسید.

داده‌ها نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده در ماه آوریل کمتر از حد انتظار افزایش یافته است، که نشان می‌دهد تورم روند نزولی خود را از سر گرفته و انتظارات برای کاهش نرخ در سپتامبر را تقویت کرده است. با این حال، مقامات فدرال رزرو با وجود داده های هفته گذشته آماده نیستند بگویند تورم به سمت هدف 2 درصدی بانک مرکزی ایالات متحده در حال حرکت است و برخی خواستار ادامه سیاست احتیاط هستند.

شمش به عنوان محافظ تورم شناخته می شود، اما نرخ های بالاتر هزینه فرصت نگهداری طلا را بدون بازده افزایش می دهد.

ریسک پذیری سرمایه گذاران هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد، که در غیاب هر گونه داده مهم اقتصادی متحرک بازار یا تحولات در آسیا باید راه را برای سودهای بیشتر در سراسر قاره با از سرگیری معاملات هموار کند.

به گزارش رویترز، نقره با 1.3 درصد افزایش به 32.25 دلار در هر اونس، پلاتین 0.1 درصد کاهش یافت و به 1045.80 دلار رسید و پالادیوم با 0.4 درصد کاهش به 1023.25 دلار رسید.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.