لو رفتن دختری دیگر علی دایی / عکس

لو رفتن دختری دیگر علی دایی / عکس

دختر علی دایی در اینستاگرامش از اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده آنها خبر داد. دنیس دایه که پیش از این از همسر دوم علی دایه یک خواهر به نام نورا داشت امروز با انتشار عکسی از داشتن 3 خواهر خبر داد. کاربران اینستاگرام پیشنهاد می کنند که خواهران جدید دنیز عموی مادری دنیز هستند و نه فرزند علی.

بیوگرافی علی دایی
علی دایی متولد 23 بهمن 1348 در اردبیل بازیکن و مربی فوتبال است. وی فارغ التحصیل لیسانس متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای جامعه شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است.بیل فوروارد با قد 192 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم است. دایی از سال 1372 در سن 24 سالگی در 149 بازی برای تیم ملی به میدان رفت و در سال 1385 در 37 سالگی موفق شد با 109 گل به عنوان آقای گل جهان معرفی شود.

علی دایی ابتدا با بانویی به نام مهسا نامزد کرد که ثمره این زندگی منجر به جدایی شد، دختری به نام دنیز متولد 1382 مقیم انگلیس. دایی در سال 1382 در سن 35 سالگی با خانم مونا فاروق آذری طراح جواهرات ازدواج کرد و در آن زمان مراسم مجلل عروسی این زوج بیش از 100 میلیون هزینه داشت. ثمره این زندگی دختری به نام نورا متولد 1390 بود.

بیوگرافی دنیس دای
دنیز در تهران به دنیا آمد. تابعیت ایرانی دارد و در لندن زندگی می کند. در واقع دختر بزرگ علی دایی با مادرش در لندن زندگی می کند. دنیس دی در کالجی در لندن تحصیل می کند. دایی دختر بزرگ علی به کلاس رقص در لندن می رود و به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهد. دنیز دی در 20 سپتامبر 2003 به دنیا آمد.