محمدعلی رامین همه چیز را به گردن مهناز افشار انداخت!

محمدعلی رامین یکی از مسئولان دولت احمدی نژاد در واکنش به حاشیه سازی فرزندش یاسین رامین و مهناز افشار، نامه ای توجیهی نوشت که متن آن در فضای مجازی دست به دست می شود.

در این نامه آمده است؛

فقط یاسین! چرا فکر کردی اینقدر باهوشی و زندگی را بهتر از بزرگسالان درک می کنی!؟

ازدواج شما برای استفاده از موقعیت یکدیگر بود، نه تشکیل یک مرکز امن و آرام برای زندگی خانوادگی!

اما مهناز افشار پس از نابودی خانواده ات، طبق تربیتش، تو را پله پله به سقوط دینی و سیاسی کشاند و تو نفهمیدی که ملاک دنیا و آخرت پدرت فقیه و ایستادگی با توست. انقلاب اسلامی در برابر بلاهای جهان.

مهناز که با پذیرفتن رسالت ترویج حیا و بدحجابی، موتور هر شایعه و بدخواهی علیه شما بود، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت شما با جان و دل می گوید: «لعنت بر جمهوری اسلامی». البته این «لعن» او را در دنیا و آخرت رها نمی کند; پس اگر هنوز ذره ای اصالت و شعور در شماست، بفهمید که بعد از سقوط کامل، مهناز شما را آزاد می کند!

آنچه می بینم باید بگویم: مهناز واقعیت و مجازی را با هم اشتباه گرفته است و می خواهد با جذابیت زنانه اش نقش «مریم رجوی زیبا» را بازی کند. اما تو “مسعود رجوی” او نیستی و شخص دیگری را می طلبد که بتواند ملت او را بکشد. اما در آغاز هوس کینه توز هر دو در خدمت دشمنان ایران خواهی بود. و برای رنج مشترک شما، و برای رابطه شما!

آرزو می کنم شعله نفرت را کم کنید تا مجبور به انتخاب سخت نشوید!

نگارش این کتاب پرزحمت بازگویی تلخ ترین و وحشتناک ترین کابوس «پدربزرگم و پدربزرگم» است که ده سال از بیان آن پرهیز کردم تا مبادا زندگی شما دچار مشکل شود. اما امروز تداوم سرنوشت مشترک شما را پرتگاهی مهلک می بینم که شاید هر دو/همه شما با درک خطر، خود را از آن نجات دهید!

محمدعلی رامین، تهران، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳