ملی پوشان والیبال ایران مقابل برزیل شکست خوردند

تیم ملی والیبال برزیل در اولین بازی دوستانه مقابل تیم ملی ایران پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری موج


تیم ملی والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را قبل از شروع لیگ ملت ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده بود، چهارشنبه 6 اردیبهشت به وقت محلی در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفت.

ایران در ست اول با ترکیب میلاد عبادی پور، میثم صالحی، جواد کریمی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی و در سمت دیگر برزیل با ترکیب لوکاس سوتکمپ، فلاویو. فرناندو، تالس، دارلان سوزا، لوکارلی و لیال مقابل ایران قرار گرفتند که این ست با برتری 25 بر 22 ایران به پایان رسید. آن ست با پیروزی ایران به پایان رسید، زیرا مردان پایس در یک مرحله 9 بر 4 از حریف عقب افتادند، اما برای پیروزی به خوبی مبارزه کردند.

در ست دوم برزیل از ابتدا برتری خود را تحمیل کرد و در پایان این دیدار با برتری 25 بر 19 این تیم به پایان رسید. در ست سوم دو تیم تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند و تیم ایران بازیکنانی چون محمد طاهر وادی، مبین نصری، محمدرضا حضرت پور و علیرضا فراهانی مصلح آبادی را در اختیار داشت اما در نهایت برزیل با نتیجه 25 بر 15 به برتری رسید. .

پایس در ست چهارم تغییراتی ایجاد کرد و امیرحسین اسفندیار، متین احمدی و پوریا حسین خانزاده را به میدان فرستاد اما در این ست نیز برزیل با تکیه بر سرویس های قوی خود با نتیجه 25 بر 18 پیروز شد.

با توافق سرمربیان دو تیم، ست پنجم نیز برگزار شد و در این ست شاگردان برناردو روزاند با برتری 25 بر 18 به کار خود پایان دادند تا برزیل در اولین بازی دوستانه مقابل ایران عنوان قهرمانی را از آن خود کند. .

لازم به ذکر است، دو تیم در دومین دیدار دوستانه امروز (7 اردیبهشت، پنجشنبه) از ساعت 17:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها