مهدی تاج با رئیس فدراسیون فلسطین دیدار کرد

رئيس هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین گفت: کشور شما را بخشی از کشور خود می دانیم. این برای من شخصی نیست، اما همه مسئولان و مردم جمهوری اسلامی بر این عقیده هستند. رژیم غاصب جنایاتی را مرتکب شده و می کند که در تاریخ بی سابقه بوده و مانند آن بشریت ندیده است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حتی به فوتبال فلسطین هم رحم نکرده است، افزود: 218 فوتبالیست فلسطینی کشته شده اند. آنها با خمپاره ها و بمب های خود چمن ها را رها کردند و لبخند را از چهره مردم فلسطین زدودند. حتی به کتاب ها هم رحم نکردند و سوزاندند.

تاج تاکید کرد: ما دائما با مسئولان فیفا در تماس هستیم و این حملات غیرانسانی را محکوم می کنیم و با قاطعیت به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین از حمایت های بی دریغ مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس AFC از ملت فلسطین در عرصه فوتبال قدردانی کرد. رژیم صهیونیستی تنها یک هدف دارد و آن حذف نام فلسطین از روی نقشه است. او زمانی با حیله گری چنین نیات شیطانی داشت، اما اکنون کاملاً بی شرمانه این کار را انجام می دهد.

وی افزود: صمیمانه ترین قدردانی را از شما، فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان جمهوری اسلامی دارم و امیدوارم حمایت های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین صورت گیرد.