نساجی مقابل استقلال رنگ عوض می کند؟

نساجی مقابل استقلال رنگ عوض می کند؟

ماجرای تصمیم فولادی ها برای پوشیدن پیراهن مشکی در روز بازی استقلال یکی از جنجالی ترین اتفاقات روزهای اخیر بوده است. اگرچه مسئولان فولاد برای این موضوع تلاش زیادی کردند و سازمان لیگ مشکلی نداشت اما دقایقی قبل از شروع بازی موعود داور وسط اعلام کرد که نمی تواند رنگ آبی و مشکی را تشخیص دهد و از فولادی ها برای پوشیدن پیراهن قرمز در زمین

حالا چند روزی از بازی فولاد و استقلال می گذرد و این بازی حواشی زیادی دارد. این احتمال وجود دارد که حریف بعدی استقلال بخواهد از پیراهن سوم خود استفاده کند.

نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان استقلال است. شاگردان ساکت الهامی در این فصل به ندرت از پیراهن سوم خود که خاکستری تیره تا مشکی است استفاده کرده اند، اما مازندرانی ها خبر می دهند که می توانند در روز بازی استقلال با این پیراهن به میدان بروند.

نساجی میزبان این مسابقات است و رنگ پیراهن را تعیین خواهد کرد. بنابراین اگر نساجی بخواهد پیراهن مشکی بپوشد استقلالی ها دیگر نمی توانند اعتراض کنند.

اگرچه این موضوع یکی از گزینه های روی میز مسئولان نساجی برای بازی با استقلال است، اما باشگاه شمالی هنوز به طور رسمی چنین موضوعی را اعلام نکرده است. باید منتظر ماند و دید تا روز بازی چه اتفاقی می افتد و آیا در بازی هفته آینده جنجال دیگری پیش خواهد آمد یا هر دو تیم با آرامش بیشتری به میدان خواهند رفت.