نظر داور در مورد صحنه مشکوک بازی پرسپولیس

نظر داور در مورد صحنه مشکوک بازی پرسپولیس

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل هوادار به برتری رسید که با توجه به حساسیت دیدارهای هفته های اخیر و رقابت قدرتمند مغرب زمین برای کسب عنوان قهرمانی، عملکرد داوران مهم تر از همیشه هستند.

سرخ‌ها در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساندند و بازی تا دقیقه 72 با نتیجه یک بر صفر ادامه یافت که مهدی ترابی از سمت راست وارد دروازه شد، توپ به دانیال اسماعیلی فر رسید و پاس او در محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رسید. تا گل دوم را وارد دروازه حریف کند. این صحنه از سوی هواداران آفساید تلقی شد و به عدم اعلام آفساید کمک داور اعتراض کردند.

همچنین در دقایق پایانی بازی صحنه مشکوکی برای هند در محوطه جریمه پرسپولیس به وجود آمد اما در شرایطی که هواداران معتقد بودند هند اشتباه کرده است، داور دستور ادامه بازی را داد.

پاس مهدی ترابی به دانیال اسماعیلی فر (دقیقه 72 مشکوک به آفساید)

ابراهیم میرزابیقی: کمک داور موقعیت بسیار خوبی داشت و در هر دو صحنه درست عمل کردند و گل نیز به درستی به ثمر رسید.

حسین اصغری: در صحنه یخ زده از خط محوطه جریمه و سایه روشن روی زمین چمن می توان فهمید که پای بازیکن هوادار جلوی پای بازیکن پرسپولیس است و در کمین او نبوده است. همچنین توپ در مقابل آل کثیر بود و در این شرایط اصلاً خبری از کمین نیست. پس گل سالم بود.
تورج هاکواردی: آفساید نبود و گل سالم بود.

برخورد توپ به بدن مسعود ریگی (دقیقه 4+90 – مشکوک به پنالتی هند)

ابراهیم میرزابیقی: به نظر من توپ به صورت بازیکن برخورد کرد و داور حق ادامه بازی را داشت.
حسین اصغری: تا جایی که معلوم است توپ به شانه بازیکن زمین خورده است اما اگر به بازوی او هم برخورد کند هند نیست چون بازوی او در وضعیت عادی قرار دارد.
تورج هاکواردی: از این زاویه معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است.