نکونام از کاپیتان ویژه استقلال رونمایی کرد

استقلال روز جمعه تمرین کرد و یک قدم به آماده شدن برای رویارویی با نساجی مازندران نزدیک شد اما اتفاق مهم دیگری در این جلسه رخ داد که به نوعی فضای تمرین را تحت تاثیر قرار داد. استقلالی ها تولد یکی از هواداران معلول خود را جشن گرفتند و خاطره ای را برای او رقم زدند که مطمئنا این هموطن عزیز تا پایان عمر فراموش نخواهد کرد.

هواداری که از قزوین آمده بود

نام او معلّل استگل محمد و اهل شهر آبیک در استان قزوین است. این هوادار که پیش از این در تمرینات استقلال حضور داشته، حالا با یقه آبی های پایتخت زندگی می کند. آن طور که خانواده محمد می گویند او در واقع با استقلال زندگی می کند و هر وقت آبی ها برنده می شوند حالش خوب است و وقتی می بازند ساعت ها ناراحت می شود بنابراین وضعیت روحی او عملا به استقلال و نتایج این تیم گره خورده است. بخشی از زندگی حضرت محمد به حساب می آید.

شگفتی استقلالی ها

روز جمعه تولد محمد بود و جواد نکونام که بارها این هوادار را در تمرینات و مسابقات دیده بود و با او به گرمی برخورد می کرد، از قبل هماهنگ کرد تا محمد به همراه خانواده اش در تمرین استقلال حاضر شود. او هم خوشحال آمد و تمرین را تماشا کرد، اما نمی دانست پشت پرده چه خبر است. جواد نکونام پس از پایان کار به سراغ این هوادار سرسخت استقلال آمد و با او گفت و گو کرد. محمد هم از بودن در کنار سرمربی استقلال خوشحال بود که از همه چیز بی خبر بود که ناگهان سیدحسین حسینی با کیک تولد وارد شد. سورپرایز استقلال برای هوادار خاص خود بود که او را خوشحال کرد.

کاپیتان جدید

جواد نکونام سخنان بسیار زیبا و انسانی را خطاب به این هوادار استقلال گفت تا روحیه او را بالا ببرد. سرمربی استقلال به محمد گفت: «همه ما خوشحالیم که تو اینجا هستی و خیلی دوست داریم شادی تو را ببینیم. شما کاپیتان استقلال هستید و ما همیشه می خواهیم کاری انجام دهیم که شما را خوشحال کند.

نکونام از کاپیتان ویژه استقلال رونمایی کرد