2 گزینه استقلال برای جایگزینی فرهاد مجیدی; کاپیتان به جای کاپیتان

هواداران استقلال هنوز هم برای قهرمانی شیرینی ندارند و این خبر عجیبی است که آنها را نگران کرده است. چند هفته ای است که شنیده می شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که به تازگی قراردادی 3 ساله با این باشگاه امضا کرده، مورد توجه باشگاه الوصل امارات قرار گرفته و قصد جدایی از استقلال را دارد.

حالا که لیگ برای این تیم تمام شده، شواهدی در رسانه ها به گوش می رسد که از آن به عنوان شاهد خداحافظی فرهاد از استقلال یاد می شود. یکی از این موارد این است که گفته می شود فرهاد مجیدی در جلسه فنی از بازیکنان استقلال خواسته مشکل را حل کنند. دیگر اینکه دلیل اشک های او در مراسم قهرمانی به همین سوال برمی گردد.

در هر صورت فرهاد مجیدی سرنوشت سازترین قهرمانی لیگ استقلال را به ارمغان آورد و این تیم را بدون باخت در قله فوتبال ایران نگه داشت. او در حال حاضر در حال ارزیابی پیشنهاد امارات است و ممکن است جدایی خود را به طور رسمی اعلام کند. همزمان با انتشار این خبر، اخباری از سوی باشگاه استقلال به گوش می رسد مبنی بر اینکه مدیران این باشگاه بیکار نشده اند و دو گزینه برای جایگزینی فرهاد مجیدی پیدا کرده اند. به گزارش فرارو، به گزارش ایران ورزشی امروز، در صورت جدایی این مربی از استقلال، جواد نکونام و مهدی رحمتی جانشین فرهاد مجیدی خواهند بود. دو مربی جوان و کاپیتان سابق استقلال که هر کدام در فصول گذشته توانایی های خود را نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید