گزینه غیرمنتظره نکونام برای جایگزینی محبی در استقلال؟

گزینه غیرمنتظره نکونام برای جایگزینی محبی در استقلال؟

به نظر می رسد استقلال و محمد محبی برای فصل آینده از هم جدا شده اند. با اعتراض سانتاکلارا به انتقال دائمی این بازیکن به نکونام، او فصل آینده در باشگاه دیگری بازی خواهد کرد و آبی ها نیز به دنبال جانشینی مناسب برای ستاره بوشهری هستند.

در شرایطی که استقلالی ها موفق شدند مهرداد محمدی را برای تقویت بخش هجومی خود به خدمت بگیرند، با توجه به شرایط نامساعد قائدی و محبی، این تیم به دنبال گزینه های دیگری است که در بازار وجود دارد و به همین دلیل، هافبک هجومی جوان ذوب آخان مورد توجه قرار گرفته است. یک پسر .

محمدحسین اسلامی یکی از بازیکنان جوان لیگ برتری است که دو سال پیش در لیگ بیست و یکم زیر نظر مهدی تارتار از امیدهای ذوب آهن به بزرگسالان آمد و توانست نمایش های خوبی از خود به جای بگذارد و نامی برای خود دست و پا کند.

این بازیکن 22 ساله فصل گذشته در 29 بازی برای ذوب آچان به میدان رفت و سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. او با ذوب آخان قرارداد دارد و همین موضوع باعث شد تا استقلال برای به خدمت گرفتن او با تیم اصفهانی وارد مذاکره شود.

آبی ها که چند روز پیش با ارسال نامه ای به ذوب آچان خواستار جذب اسلامی شدند، حالا با جدیت بیشتری نسبت به قبل این بازیکن را به خدمت بگیرند و باید دید بالاخره طرفین به توافق می رسند یا خیر.

پست اصلی اسلامی در بازی هافبک هجومی است اما در ذوب آچان توانست در پست وینگر بازی کند و در صورت جدایی محبی یکی از گزینه های اصلی استقلال برای حضور در خط حمله تیم نکونام است.

دیدگاهتان را بنویسید